مطالب مرتبط:
حوادث چهارشنبه سوری/ انفجار هولناک منزل مسکونی در همدان 2 مصدوم داشت
انفجار منزل مسکونی در همدان 2 مصدوم داشت | آسیب شدید دست نوجوان 13 ساله در چهارشنبه سوری
جزییات انفجار منزل مسکونی در همدان به علت چهارشنبه سوری
انفجار منزل مسکونی در همدان 2 مصدوم داشت/ آسیب شدید دست نوجوان 13 ساله
انفجار منزل مسکونی در همدان منجر به مصدومیت 2 نفر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 12:152024-03-13حوادث

انفجار 2 منزل مسکونی در حوادث چهارشنبه سوری همدان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از انجام هشت مأموریت مرتبط با شب چهارشنبه سوری و وقوع دو انفجار منزل مسکونی در سطح شهر همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از انجام هشت مأموریت مرتبط با شب چهارشنبه سوری و وقوع دو انفجار منزل مسکونی در سطح شهر همدان خبر داد.

سیدصادق پورسینا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته 520 تماس تلفنی با آتش نشانی همدان گرفته شده است، افزود: از این تعداد تماس، هشت مورد منجر به عملیات مرتبط با چهارشنبه سوری شد.

وی با اشاره به اینکه دیروز دو منزل مسکونی به علت انفجار موادمحترقه دچار آسیب شدند، ادامه داد: در منزلی واقع در شهرک فرهنگیان انفجار موادمحترقه منجر به آسیب منزل مسکونی و همچنین شکسته شدن شیشه های ساختمان شده بود.

پورسینا اضافه کرد: در جریان این حادثه یک کودک 13 ساله در حین ساخت مواد محترقه دست ساز دچار آسیب شدید از ناحیه دست و قطع عضو و مادرش هم دچار مصدومیت شده بود.

وی با اشاره به اینکه راه پله یک منزل مسکونی در کوی رضوان نیز به علت انفجار موادمحترقه به شدت تخریب شده بود، خاطرنشان کرد: در این حادثه نیز یک پسر 18 ساله از ناحیه دو دست و صورت، به همراه مادربزرگش به شدت مصدوم شده بود.


برچسب ها: منزل مسکونی - چهارشنبه سوری - آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - همدان - انفجار منزل مسکونی - چهارشنبه
آخرین اخبار سرویس:

انفجار 2 منزل مسکونی در حوادث چهارشنبه سوری همدان

انفجار 2 منزل مسکونی در حوادث چهارشنبه سوری همدان