مطالب مرتبط:
ضرغامی: وزارت گردشگری اطلاعی از مصوبه افزایش ارز مسافرتی نداشت
ضرغامی: وزارت گردشگری اطلاعی از مصوبه افزایش ارز مسافرتی نداشت
ضرغامی: مصوبه دو برابر شدن ارز مسافرتی بدون اطلاع وزارت گردشگری بود
ضرغامی: وزارت گردشگری از 2 برابر شدن ارز مسافرتی اطلاعی نداشت
مسافران صوری با گرفتن ارز مسافرتی نقره داغ شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 10:502024-03-13اقتصادي

توضیحات ضرغامی درباره دوبرابر شدن ارز مسافرتی


وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره دوبرابر شدن ارز مسافرتی، گفت: این مصوبه بدون اطلاع وزارت گردشگری انجام شده اما سیاست های ارزی دولت ایجاب می کند برای کنترل قیمت ارز در بازار در مقطع تعطیلات نوروزی، - وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره دوبرابر شدن ارز مسافرتی، گفت: این مصوبه بدون اطلاع وزارت گردشگری انجام شده اما سیاست های ارزی دولت ایجاب می کند برای کنترل قیمت ارز در بازار در مقطع تعطیلات نوروزی، این اقدام انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی چهارشنبه - 23 اسفند 1402 - در حاشیه جلسه هئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد سفرهای نوروزی با هماهنگی 27 دستگاه کار خودش را مدتی است که آغاز کرده و دستگاه های مرتبط برنامه ریزی خوبی انجام دادند و همه آمادگی دارند.

وی افزود: در جلسه دولت، رییس جمهوری و معاون اول تذکرات لازم را به دستگاه ها دادند و امیدوارم هماهنگی خوبی برای رضایتمندی حداکثری مردم در نوروز و سفرهای آن حاصل شود.

برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی هم برای تقارن نوروز با ماه رمضان در نظر گرفته شده که با شورای فرهنگ عمومی هماهنگی انجام شده و ابلاغیه 14 بندی را به همه همکاران ارسال کردیم تا برنامه های فرهنگی خوب را با نهادهای مذهبی برگزار کنند.


برچسب ها: وزیر میراث فرهنگی و گردشگری - میراث فرهنگی و گردشگری - وزیر میراث فرهنگی - ارز مسافرتی - گردشگری - سیاست های ارزی - وزارت گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات ضرغامی درباره دوبرابر شدن ارز مسافرتی

توضیحات ضرغامی درباره دوبرابر شدن ارز مسافرتی