مطالب مرتبط:
برنامه استراتژیک را نباید بلندپروازانه نوشت
دست به دست شدن مشعل رونق در سینمای ایران/ گیشه فراتر از 1500 میلیارد برای سال 1403
بازیگران خانم خوش استایل سینمای ایران
پیروزی یوزهای ایرانی با جشنواره گل مقابل بلاروس؛ ساحلی بازان سوم جهان شدند
عصر طلایی سینمای مستند در برلیناله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 12:502024-02-26فرهنگي

سینمای استراتژیک در مقابل سینمای ایدئولوژیک


دومین فیلم امیرعباس ربیعی در امتداد اولین فیلم او یعنی «لباس شخصی» است که در راستای دغدغه های تاریخی سیاسی این فیلمساز قابل تحلیل است.

- دومین فیلم امیرعباس ربیعی در امتداد اولین فیلم او یعنی لباس شخصی است که در راستای دغدغه های تاریخی سیاسی این فیلمساز قابل تحلیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فیلم نت،اکران آنلاین فیلم ضد ، یک تریلر سیاسی است که در عین حال یک روایت عاشقانه میان شخصیت اصلی و نامزدش را پیش می برد، از همین رو با یک فضای تلطیف شده عاشقانه در مقابل یک داستان خشن سیاسی روبرو هستیم.

اصولا پرداخت اتفاقات سیاسی، موضوعی است که شاید برای تماشاگر عام جالب و جذاب نباشد از این رو سازندگان ضد با تیزهوشی، بستر سیاسی فیلم را در میان یک داستان عاشقانه روایت کردند که از همان ابتدا تماشاگر فضای سیاسی و خشک فیلم را پس نزند، از همین رو از سکانس ابتدایی فیلم با ماجرای عاشقانه سعید و بیتا همراه می شویم و در ادامه قرار است تداخل و چالش عشق و سیاست، عقل و احساس و زندگی و ایدئولوژی را شاهد باشیم که از مضامین اصلی فیلم ضد به عنوان یک عاشقانه سیاسی بوده است.

تاریخ معاصر ایران یکی از مهم ترین و بهترین ایده ها و فضاها برای سینمایی شدن سوژه های تاریخی به شمار می رود، حجم زیاد رخدادها و بحث آگاهی رسانی به خصوص برای نسل های جوان تر مساله


برچسب ها: فیلم - سیاسی - عاشقانه - لباس شخصی - امیرعباس - قابل - فیلمساز
آخرین اخبار سرویس:

سینمای استراتژیک در مقابل سینمای ایدئولوژیک

سینمای استراتژیک در مقابل سینمای ایدئولوژیک