مطالب مرتبط:
دستگیری تعدادی به دلیل خرید و فروش رأی و اخلال در روند برگزاری انتخابات هرمزگان
تعدادی به اتهام خرید و فروش رای در هرمزگان دستگیر شدند 
ویدئو| عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری سارقین خودرو
دستگیری آدم ربایان طی عملیات ضربتی شبانه در اسکو
دستگیری قاتل شیشه ای در کمتر از یک ساعت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 15:252024-03-05سياسي

دستگیری دلالان رای در هرمزگان


عبدالله صادقی، رییس هیات نظارت شورای نگهبان از دستگیری برخی تخلفات به صورت محدود در زمینه اخلال در برگزاری انتخابات و خرید و فروش رأی در انتخابات هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، عبداله صادقی امروز (پانزدهم اسفندماه)، با اشاره به برگزاری ایمن انتخابات در استان هرمزگان، اظهار کرد: تخلفات در انتخابات معمولاً وجود دارد؛ کسانی که به نتیجه یا روند برگزاری انتخابات اعتراض دارند زمان برای آن ها تعریف شده است و از روز بعد از انتخابات تا 17 اسفند ماه (به مدت یک هفته) فرصت دارند در سامانه داوطلب شکایتشان را ثبت کنند و دفاعیه و مستندات خود را ارائه دهند.

مردم شکایت و انتقادات از روند برگزاری انتخابات را در سامانه مردم ناظر ثبت کنندوی افزود، مردم نیز اگر انتقاد یا اعتراضی نسبت به روند برگزاری انتخابات دارند می توانند شکایتشان را در سامانه مردم ناظر ثبت کنند، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای حفظ امانت مردم و جلوگیری از تضییع حقوق نامزدهای انتخاباتی به کار گرفته ایم چراکه صیانت از آرای مردمی را وظیفه خود می دانیم.

رییس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در هرمزگان عنوان کرد: در پایان مهلت اعتراض، مستندات شاکیان بررسی می شود و اگر نیاز باشد بازرسی از شورای نگهبان برای بررسی موشکافانه تر به هرمزگا


برچسب ها: انتخابات - برگزاری انتخابات - برگزاری - هرمزگان - سامانه - مردم - شکایت
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دلالان رای در هرمزگان

دستگیری دلالان رای در هرمزگان