مطالب مرتبط:
نامزد انتخابات مجلس: نگاه به خوزستان باید در سطح ملی باشد
شرکت ملی گاز:مصرف روزانه به 665 میلیون متر مکعب رسید
کشف بیش از 16 هزار متر مربع زمین خواری در سیستان و بلوچستان
صدور شناسنامه مالکیت برای 47 درصد اراضی کشاورزی
صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی مجوزی برای تغییر کاربری نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 10:352024-02-28اقتصادي

بیش از 410 هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از 410 هزار مترمربع و به ارزش 16 هزار میلیارد و 552 میلیون ریال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از 410 هزار مترمربع و به ارزش 16 هزار میلیارد و 552 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در بهمن ماه، 11 فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در استان با اجرای احکام قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: احکام قضایی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اخذ و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: با اجرای این احکام، اراضی ملی در استان به مساحت 410 هزار و 536 مترمربع و به ارزش 16 هزار میلیارد و 552 میلیون ریال، ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.


برچسب ها: اداره کل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - اراضی - اراضی ملی - فرمانده یگان حفاظت - اداره کل راه - رفع تصرف اراضی ملی
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 410 هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد

بیش از 410 هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد