مطالب مرتبط:
عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح های عمرانی و محرومیت زدایی
70 درصد مصوبات سفر شهرستانی به فریدن عملیاتی شده است/ اختصاص 573 میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان فریدن
ساخت 8 مدرسه در روز در سراسر کشور/ در دولت سیزدهم 6900 مدرسه به بهره برداری رسید
استاندار کرمان: 300 هزار میلیاردریال پروژه استان به مرحله بهره برداری رسید
300 هزار میلیاردریال پروژه در کرمان به مرحله بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 17:202024-02-23سياسي

بهره برداری از 14200 طرح عمرانی و غیرعمرانی محرومیت زدایی در فارس


طی مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 14 هزار و 200 طرح عمرانی و غیرعمرانی محرومیت زدایی بسیج سازندگی در فارس بهره برداری شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 14 هزار و 200 طرح عمرانی و غیرعمرانی محرومیت زدایی بسیج سازندگی در فارس بهره برداری شد.

آیین بهره برداری و افتتاح طرح های عمرانی و محرومیت زدایی سپاه فجر فارس امروز، 4 اسفندماه با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز برگزار شد.

در این برنامه 6 هزار و 196 فرصت شغلی پایدار قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه فجر استان فارس و 14 هزار و 200 طرح عمرانی و غیرعمرانی محرومیت زدایی با اعتبار یک هزار و 650 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم برخی از 14 هزار و 200 طرح مذکور را یادآور شد و افزود: تعمیر و ساخت مسکن محرومین، آسفالت و ساخت راه های روستایی و گلزارهای شهدا، افزایش و ایجاد فرصت های شغلی، کمک به ازدواج آسان و زوج های جوان و تامین یک هزار سری جهیزیه از جمله این طرح ها هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس نیز در این مراسم از اجرای طرح آبرسانی در 480 روستای استان خبر داد و افزود: همچنین 195 پروژه در بخش بهسازی و آسفالت راه های روستایی، بین مزارع و


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - محرومیت زدایی - سپاه پاسداران انقلاب - عمرانی - بهره برداری - فرمانده کل سپاه - طرح عمرانی
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 14200 طرح عمرانی و غیرعمرانی محرومیت زدایی در فارس

بهره برداری از 14200 طرح عمرانی و غیرعمرانی محرومیت زدایی در فارس