مطالب مرتبط:
توسعه گردشگری کشاورزی نیازمند رفع موانع قانونی است+ فیلم
استاندار: گردشگری و کشاورزی در سند توسعه چهارمحال و بختیاری جایگاه ویژه ای دارد
تشدید نظارت ها در مراکز بین راهی مازندران
استخدام آبدارچی در مبتکران توسعه و تجارت شناسا در محدوده بهارستان تهران
استخدام کارشناس فناوری اطلاعات در رویداد سازان توسعه پارس در شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 18:452024-03-10سياسي

توسعه فرهنگ کتابخوانی در مراکز گردشگری و سیاحتی مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مازندران با ظرفیتی که در حوزه گرشگری دارد، می تواند از موثرین استان ها در حوزه فرهنگ کتابخوانی باشد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مازندران با ظرفیتی که در حوزه گرشگری دارد، می تواند از موثرین استان ها در حوزه فرهنگ کتابخوانی باشد.

احسان آهنگر امروز، 20 اسفند در آیین ویژه دوستداران کتاب و پیوند فرهنگ با گردشگری که در هتل سالار دره ساری برگزار شد، اظهار کرد: کتاب از مباحث مهم در حوزه فرهنگ است که نقش مستقیم در عرصه های مختلف فرهنگی، دینی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر جامعه از کتاب دور باشد از اندیشیدن هم فاصله دارد، افزود: هر چه فاصله با حوزه کتاب کمتر باشد شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه هستیم به همین دلیل کتاب مهمترین عنصر فرهنگی محسوب می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ایجاد بستر مناسب برای دسترسی آسان به کتاب را از اولویت های دستگاه های متولی یاد کرد و گفت: مازندران به عنوان قطب گردشگری کشور و جهان است و توجه به کتاب فرصتی برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه مراکز گردشگری، سیاحتی و دینی مجهز به کتابخانه باشد، داشتن پیوست فرهنگی برای مراکز دینی، تجاری و اقتصادی را مورد تاکید


برچسب ها: فرهنگ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مازندران - فرهنگ کتابخوانی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - کتاب
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ کتابخوانی در مراکز گردشگری و سیاحتی مازندران

توسعه فرهنگ کتابخوانی در مراکز گردشگری و سیاحتی مازندران