مطالب مرتبط:
تاثیر مکمل های اُمگا 3 در بیماری های خود ایمنی
زمان درخشیدن چهره تاثیر گذار استقلال رسید + عکس
تاثیر حضور ایران در نشست GECF الجزایر
تاثیر این گروه خونی در بروز سکته مغزی زودرس
تاثیر رژیم غذایی بر کمتر شدن سردردهای میگرنی در کودکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 15:252024-03-04فرهنگي

تاثیر رفاقت کارگردان با دبیر فجر بر «شکار حلزون»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرسول صفری بازیگر فیلم های «شکار حلزون» به کارگردانی محسن جسور و «مجنون» به کارگردانی مهدی شامحمدی که در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نمایش داده شدند، - محمدرسول صفری بازیگر فیلم های مجنون و شکار حلزون معتقد است در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر به دلیل برخی حواشی در حق فیلم شکار حلزون کم لطفی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرسول صفری بازیگر فیلم های شکار حلزون به کارگردانی محسن جسور و مجنون به کارگردانی مهدی شامحمدی که در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نمایش داده شدند، درباره تجربه نقش آفرینی در این 2 فیلم گفت: تجربه خیلی خوبی بود به دلیل اینکه 2 نقش مختلف و متفاوت را داشتم؛ یک فیلم دفاع مقدسی با عنوان مجنون که در آن نقش شهید بزرگوار جواد دل آذر را ایفا کردم و فیلم شکار حلزون به کارگردانی محسن جسور با نقشی متفاوت.

این افتخار را داشتم با 2 کارگردان که فیلم اول سینمایی شان را ساختند همکاری کنم؛ مهدی شامحمدی کارگردان مجنون که مستندساز بسیار معتبر و باسوادی است و جوایز متعددی را دریافت کرده است.

فکر می کنم تجربه عظیم شامحمدی از دنیای مستند به داد فیلم مجنون رسیده و اگر مردم و منتقدان مجنون را دوست داشتند به دلیل تجربه 2 دهه شامحمدی در عرصه سینمای مس


برچسب ها: جشنواره بین المللی فیلم فجر - کارگردان - کارگردانی - فیلم - حلزون - شکار - محمدرسول
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر رفاقت کارگردان با دبیر فجر بر «شکار حلزون»

تاثیر رفاقت کارگردان با دبیر فجر بر «شکار حلزون»