مطالب مرتبط:
پایانی بر رنج بی آبی 190 خانواده در روستای «سَرخور مُلو» هرمزگان
تفاهم نامه تامین مسکن کارکنان فولاد هرمزگان امضا شد
تفاهم نامه تامین مسکن کارکنان فولاد هرمزگان امضا شد
ایران در رتبه بندی «قوی ترین» پاسپورت های جهان در جایگاه 190 از 199 کشور قرار گرفت
میزان «افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی» در سال1403 + دریافت فیش حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی با کد ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 15:552024-03-11اقتصادي

تامین آب 190 خانوار روستای «سَرخور مُلو» هرمزگان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه روستای «سرخور ملو» بندرلنگه پیش از این بدون شبکه آبرسانی بود و از محل برکه ها تامین آب می شد، - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه روستای سرخور ملو بندرلنگه پیش از این بدون شبکه آبرسانی بود و از محل برکه ها تامین آب می شد، گفت: با اقدامات شرکت آبفا، این روستا به آب آشامیدنی پایدار دست یافت.

عبدالحمید حمزه پور امروز (بیست و یکم اسفندماه)، در حاشیه اتمام عملیات آبرسانی به روستای سرخور ملو، افزود: برای تکمیل این طرح اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال هزینه شده و جمعیتی افزون بر 190 نفر به آب آشامیدنی دست یافتند.

وی در تشریح حجم عملیات این طرح نیز بیان کرد: محل تامین آب این روستا از طریق احداث تاسیسات شیرین سازی آب دریا صورت گرفته که برای دستیابی اهالی سرخور ملو به آب آشامیدنی پایدار، سه کیلومتر خط انتقال، 2 کیلومتر شبکه توزیع اجرا و پنج حوضچه نیز احداث شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ روستای سرخور ملو با جمعیت بیش از 190 نفر در 15 کیلومتری غرب بندرلنگه واقع شده و یکی از بنادر استان هرمزگان است.

درحال حاضر سالانه 250 میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می شود؛ از این میزان 40 درصد از طریق چاه ها، 35 درصد از طریق آ


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب هرمزگان - آب و فاضلاب هرمزگان - آب آشامیدنی - روستا - تامین آب - شرکت آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب 190 خانوار روستای «سَرخور مُلو» هرمزگان

تامین آب 190 خانوار روستای «سَرخور مُلو» هرمزگان