مطالب مرتبط:
دوئل سرخ در استادیوم خالی
اولین رونمایی مهدی عبدی از زن خیلی قشنگش / چشم رنگی و سرخ و سفید + عکس و بیوگرافی کامل
اولین رونمایی پویا امینی از زن خیلی قشنگش / یکی از یکی زیباتر / چشم رنگی و سرخ و سفید / بیتا بجانلی همسر پویان امینی کیست؟+ عکس و بیوگرافی کامل
صلیب سرخ به همکاری با وزارت بهداشت طالبان ادامه می دهد
فرمانده آمریکایی: دریای سرخ بزرگترین چالش دریایی ما از جنگ جهانی دوم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 20:152024-02-21اقتصادي

سیب سرخ کوروش!


کوروش کمپانی و یک ماجرای تکراری! ماجرایی که از وعده های فریبنده برای خرید گوشی با نشان «سیبِ گازخورده» آغاز شد، با تبلیغاتِ چند سلبریتی «فریب خورده» ادامه یافت و در پایان به یک سیب کرم خورده رسید! امروز هزاران مالباخته که دست شان از نشانِ سیب خالی مانده است، - کوروش کمپانی و یک ماجرای تکراری! ماجرایی که از وعده های فریبنده برای خرید گوشی با نشان سیبِ گازخورده آغاز شد، با تبلیغاتِ چند سلبریتی فریب خورده ادامه یافت و در پایان به یک سیب کرم خورده رسید! امروز هزاران مالباخته که دست شان از نشانِ سیب خالی مانده است، سلبریتی ها را با اشاره دست به یکدیگر نشان می دهند و آنها را در این فریب شریک می دانند؛ از طرفی، کارشناسان و رسانه ها در حال تحلیل ابعاد حقوقی، اقتصادی و اجتماعی این ماجرای تکراری هستند تا به زعم خود بتوانند از اتفاقات مشابه جلوگیری کنند یا دست کم همچنان درباره احتمال تکرار این اتفاقات هشدار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شهروند، ماجرای کوروش کمپانی از برخی جنبه ها ساده به نظر می رسد؛ ساده به این معنا که مردم و سلبریتی ها با اندکی تحقیق می توانستند از حجم خسارت ها بکاهند و در دام این کمپانی مشکوک گرفتار نشوند.


برچسب ها: سلبریتی - نشان - فریب - تکرار - تکراری - خرید گوشی - مالباخته
آخرین اخبار سرویس:

سیب سرخ کوروش!

سیب سرخ کوروش!