مطالب مرتبط:
رایزنی ایران و روسیه درباره مبارزه با مواد مخدر در وین
اجلاس کمیسیون مبارزه با مواد مخدر در وین با حضور ایران
حاشیه شصت و هفتین نشیت کمیسیون مبارزه با مواد مخدر در وین
آغاز به کار نشست کمیسیون مواد مخدر در وین/ سخنرانی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدرایران
شصت و هفتمین نشست کمیسیون مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل در وین آغاز به کار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 20:402024-03-14بين الملل

رایزنی ایران و روسیه درباره مبارزه با مواد مخدر در وین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی در حاشیه شصت وهفتمین نشست کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل متحد در وین، با سرگیی ورشنین معاون وزیر امور خارجه روسیه ملاقات و به اقدامات مقابله ای کشورمان که منجر به کشف حدود 662 تن انواع مواد مخدر از جمله .

- دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ایران به طرف روس پیشنهاد داد: کمیته ای با کشور های هم فکر در مسیر مبارزه با موادمخدر برای بررسی و یافتن راهکار مناسب مقابله با کشت و تولید مواد افیونی و صنعتی در افغانستان را تشکیل دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی در حاشیه شصت وهفتمین نشست کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل متحد در وین، با سرگیی ورشنین معاون وزیر امور خارجه روسیه ملاقات و به اقدامات مقابله ای کشورمان که منجر به کشف حدود 662 تن انواع مواد مخدر از جمله 37 تن متامفتامین از منشاء افغانستان طی سال گذشته میلادی شده است، اشاره کرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در این دیدار پیشنهاد و اعلام آمادگی کرد تا کمیته ای با مشارکت کشورهای هم فکر برای بررسی موضوع و یافتن راهکار های مناسب در افغانستان به منظور مقابله با کشت و تولید مواد افیونی و صنعتی در آن کشور تشکیل شود.


برچسب ها: مواد مخدر - وزیر امور خارجه روسیه - معاون وزیر امور خارجه - مبارزه با موادمخدر - مواد - وزیر امور خارجه - سازمان ملل متحد
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران و روسیه درباره مبارزه با مواد مخدر در وین

رایزنی ایران و روسیه درباره مبارزه با مواد مخدر در وین