مطالب مرتبط:
بازار داغ بازسازی ظروف پخت وپز
خودکشی پس از شلیک به همسر سابق در شیراز
آغاز بارش ها از امشب در شیراز / مناطق غربی و شمال غرب فارس منتظر بارش برف باشند
مسجد نصیرالملک مسجد صورتی شیراز
دفتر صرافی بانک ملی در شیراز افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 15:352024-02-25سياسي

بازداشتگاه مرکزی شیراز بازسازی شد


طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان فارس، مدیر کل زندان ها و جمعی از مسئولان قضایی زندان ها استان، از پروژه بازسازی جامع بازداشتگاه مرکزی شیراز بهره برداری شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان فارس، مدیر کل زندان ها و جمعی از مسئولان قضایی زندان ها استان، از پروژه بازسازی جامع بازداشتگاه مرکزی شیراز بهره برداری شد.

رییس کل دادگستری فارس امروز، 6 اسفند ماه در حاشیه افتتاح این موسسه کیفری گفت: با اهتمام مدیر کل زندان های استان و در راستای تامین فضاهای مناسب نگهداری مجرمان و طبقه بندی آنان، شاهد بهره برداری از بازداشتگاه مرکزی شیراز هستیم.

حجت الاسلام والمسلم سید کاظم موسوی تصریح کرد: بازسازی به شکل بسیار مطلوب و متفاوت از وضعیت گذشته انجام پذیرفته و شاخص های ویژه حقوق شهروندی و نگهداری مناسب و مبتنی بر اهداف اصلاحی و تربیتی در آن کاملاً رعایت شده است.

وی بیان کرد: بر اساس سند تحول قضایی و سیاست های تحولی و تعالی محور نظام قضایی کشور که توسط ریاست قوه قضاییه ترسیم شده است، موضوع زندان، کنترل و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان یکی از اولویت های مهم نظام قضایی معرفی شده و در استان فارس نیز توصیه و تاکید ما به مقامات و مراجع قضایی استفاده از مجازات زندان در روند رسیدگی به جرائم به عنوان آخرین گزین


برچسب ها: رییس کل دادگستری - رییس کل دادگستری استان - بازداشتگاه - زندان ها - بهره برداری - بازسازی - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

بازداشتگاه مرکزی شیراز بازسازی شد

بازداشتگاه مرکزی شیراز بازسازی شد