مطالب مرتبط:
صحبت های یاسمین مقبلی به زبان فارسی قبل از اعزام به فضا (فیلم)
ببینید | صحبت های یاسمین مقبلی به زبان فارسی قبل از اعزام به فضا
پیام یاسمین مقبلی به زبان فارسی قبل از اعزام به فضا+ فیلم
صحبت های یاسمین مقبلی به زبان فارسی قبل از اعزام به فضا
فیلم/ فارسی حرف زدن یاسمین مقبلی پیش از اعزام به فضا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 11:452024-03-12ورزشي

اعزام هایی که در ورزش ناشنوایان از دست می رود


رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا گفت: فدراسیون ناشنوایان به دلیل نداشتن منابع مالی کافی مسابقات جهانی تکواندو را از دست داد و این احتمال وجود دارد که در مسابقات جهانی جودو نیز شرکت نکنیم.

- رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا گفت: فدراسیون ناشنوایان به دلیل نداشتن منابع مالی کافی مسابقات جهانی تکواندو را از دست داد و این احتمال وجود دارد که در مسابقات جهانی جودو نیز شرکت نکنیم.

محمد پرگر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند امکان حضور در انتخابات را نداشتم اما به عنوان رییس کنفدراسیون آسیا در کنار ناشنوایان هستم و معتقدم همه باید کمک کنیم تا میزبان خوبی برای بازی های آسیایی که برای اولین بار بعد از انقلاب به میزبانی ایران برگزار می شود، باشیم.

وی افزود: با توجه به این که تنها 6 ماه تا برگزاری بازی های آسیایی زمان داریم از وزیر ورزش و جوانان می خواهم که حمایت لازم را در این خصوص داشته باشند تا با برنامه ریزی بهتری برای این رویداد مهم آماده شویم.

رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا اضافه کرد: سال آینده مسابقات جهانی تکواندو، جودو، دوومیدانی، تیراندازی و بازی های آسیایی را پیش رو داریم که جهانی تکواندو در قرقیزستان را به دلیل کمبود منابع مالی و نداشتن اسپانسر از دست دادیم.


برچسب ها: ناشنوایان - مسابقات جهانی - ورزش ناشنوایان - مسابقات جهانی تکواندو - فدراسیون - فدراسیون ناشنوایان - کنفدراسیون
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هایی که در ورزش ناشنوایان از دست می رود

اعزام هایی که در ورزش ناشنوایان از دست می رود