مطالب مرتبط:
مسافران در طول سفر به وای فای ناشناس متصل نشوند
دستور مخبر به همه دستگاه ها: تمام امکانات برای تسهیل سفر مردم فراهم شود
مرور خاطرات و بازخوانی تاریخ در «سفر به روزهای جنگ»
هشدار: به غرب کشور سفر نکنید!
هشدار؛ غرب کشور در انتظار سنگین ترین سیلاب سال/ به این مناطق سفر نکنید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 11:102024-03-19فرهنگي

لغو سفر فرهادی به هند


اصغر فرهادی که قرار بود به صورت حضوری در جشنواره فیلم های مرمت شده در کشور هند شرکت کند، میهمان آنلاین این رویداد سینمایی خواهد بود.

- اصغر فرهادی که قرار بود به صورت حضوری در جشنواره فیلم های مرمت شده در کشور هند شرکت کند، میهمان آنلاین این رویداد سینمایی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهادی به دعوت موسسه فیلم و تلویزیون ساتیاجیت رای قرار بود در یک در نخستین دوره جشنواره مرمت و آرشیو آثار سینمایی در کرالای هند حضور می یابد اما بنابر اعلام رسانه های هندی او به صورت آنلاین میهمان این جشنواره می شود.

کنفرانس بین المللی Arcurea از 16 تا 22 مارس (26 اسفند تا سوم فروردین) و از سوی موسسه فیلم و تلویزیون ساتیاجیت رای هند برگزاری می شود و ایده فیلم را به عنوان یک میراث فرهنگی جداگانه از جنبه های مختلف مربوط به تاریخ نهادی، فرآیندهای تکنولوژیکی و وضعیت فعلی مرمت و بایگانی فیلم در منطقه آسیا بررسی می کند.

این نشست ها جنبه های مختلف تاریخ و آرشیو فیلم را پوشش می دهد و به مقاطع تاریخی مانند دوران خاموش، سینمای هند در دوره های قبل و بعد از استقلال، ظهور سینمای موازی، تأثیر تغییرات تکنولوژیکی مانند فناوری دیجیتال و آینده می پردازد و به عنوان یک پلت فرم جهانی برای بحث های خلاقانه در مورد وضعیت آرشیو، بازسازی و نگهداری فیلم در سراسر جهان و پیگی


برچسب ها: جشنواره - فیلم - فرهادی - ساتیاجیت رای - جشنواره فیلم - قرار بود - اصغر فرهادی
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفر فرهادی به هند

لغو سفر فرهادی به هند