مطالب مرتبط:
فراخوان ششمین دوره جایزه ادبی «الوند»
فراخوان ششمین دوره جایزه ادبی «الوند» + جزییات
جایزه ادبی «الوند»  فراخوان داد
جایزه ادبی «الوند»  فراخوان داد
فراخوان جایزه ادبی «الوند» منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 10:152024-03-10فرهنگي

فراخوان ششمین دوره جایزه ادبی «الوند»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه جایزه ادبی «الوند» در ششمین دوره متوالی برگزاری، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

- دبیرخانه جایزه ادبی الوند در ششمین دوره متوالی برگزاری، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه جایزه ادبی الوند در ششمین دوره متوالی برگزاری، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

در این فراخوان از تمام شاعران و ناشرانی که در زمینه انتشار کتاب شعر فعالیت دارند، خواسته شده فایل PDF کتاب چاپ اول خود را که در سال های 1401 و 1402 خورشیدی در ایران منتشر شده (در شناسنامه اثر باید سال انتشار نه اخذ مجوز 1401 یا 1402 باشد)، به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

دبیرخانه جایزه الوند همچنین اعلام کرده که فرستادن فایل کتاب را به منزله علاقه مندی به شرکت در رقابت جایزه ادبی الوند تلقی کرده و البته تنها کتاب های فرستاده شده توسط شاعر یا ناشر (فایل PDF کتاب) در این رقابت شرکت داده خواهند شد.

پیرو این اطلاع رسانی عمومی، جایزه ادبی الوند با شرایط و قواعد زیر فراخوان ششمین دوره را منتشر کرده است:1- جایزه ادبی الوند به صورت خصوصی برگزار می شود و با نهاد های فرهنگی همکاری


برچسب ها: دبیرخانه - جایزه ادبی - جایزه ادبی «الوند» - جایزه - ادبی - الوند - شاعران
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ششمین دوره جایزه ادبی «الوند»

فراخوان ششمین دوره جایزه ادبی «الوند»