مطالب مرتبط:
تولید روزانه 230 تُن آجُر در شرکت فرآورده های نسوز ایران هدفگذاری شد
حسرت بزرگ نیکبخت در شهرآورد های تاریخ | اخبار ورزشی
بیلی آیلیش تاریخ سازی کرد
تاریخ اکران فیلم جدید پل توماس اندرسون با بازی لئوناردو دیکاپریو اعلام شد
ماسکرانو: تاریخ فوتبال به قبل و بعد از پپ گواردیولا تقسیم می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 11:302024-03-14پزشكي

10 تُن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته در نیشابور معدوم شد


سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: 10 تن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته که صلاحیت مصرف انسانی را نداشتند با حضور کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی این دانشگاه معدوم سازی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: 10 تن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته که صلاحیت مصرف انسانی را نداشتند با حضور کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی این دانشگاه معدوم سازی شد.

مهین شوروزی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای سومین بار در امسال، با پیگیری کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو 10 تن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته که صلاحیت مصرف انسانی را نداشت، معدوم شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: شهروندان گرامی مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را حتماً را از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، پروانه بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت نمایند.

وی با تأکید بر حضور فعال کارشناسان و بازرسان اداره نظارت در حوزه تحت پوشش از شهروندان خواست شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا داشتن شکایت در خصوص مواد غذایی بسته بندی شده، آرایشی و بهداشتی و اقلام سلامت محور مراتب را از طریق شماره تماس 05143352311 و یا از طریق سامانه http://


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور - معاونت غذا و دارو - فرآورده های لبنی - دانشگاه علوم پزشکی - مواد غذایی - غذا و دارو - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

10 تُن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته در نیشابور معدوم شد

10 تُن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته در نیشابور معدوم شد