مطالب مرتبط:
دیدار وزیران خارجه ایران و جمهوری آذربایجان در جده
دیدار دوجانبه وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان
دیدار و گفتگوی وزیران خارجه ایران و جمهوری آذربایجان
وزیر امور خارجه ایران عازم عربستان شد
وزیر امور خارجه ایران با همتای عربستانی دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 23:002024-03-05سياسي

وزیر امور خارجه: جمهوری آذربایجان سفیرش را به ایران برمی گرداند +فیلم


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دومین نشست اضطراری سازمان همکاری های اسلامی که در شهر جده عربستان در حال برگزاری است، - وزیر امور خارجه: جمهوری آذربایجان سفیرش را به ایران برمی گرداند +فیلم حسین امیرعبداللهیان اظهار داشت توافق کردیم که با توجه به برگزاری دادگاه ضارب دیپلمات آذربایجانی در تهران و محاکمه ای که صورت گرفته، نسبت به اعزام دیپلمات ها و سفیر آذربایجان به تهران در آینده نزدیک اقدام شود.

  گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دومین نشست اضطراری سازمان همکاری های اسلامی که در شهر جده عربستان در حال برگزاری است، خطاب به خبرنگاران گفت در دیدار با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در مورد آخرین وضعیت منطقه با یکدیگر به گفت و گو پرداختیم.

او ادامه داد توافق کردیم که با توجه به برگزاری دادگاه ضارب دیپلمات آذربایجانی در تهران و محاکمه ای که صورت گرفته، نسبت به اعزام دیپلمات ها و سفیر آذربایجان به تهران در آینده نزدیک اقدام شود.

  گفتنی است که این دور از نشست اضطراری سازمان همکاری های اسلامی به پیشنهاد ایران و با توجه به وضعیت وخیم انسانی در نوار غزه در حال برگزاری است.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - حسین امیرعبداللهیان - جمهوری آذربایجان - سازمان همکاری های اسلامی - آذربایجان - امیرعبداللهیان - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه: جمهوری آذربایجان سفیرش را به ایران برمی گرداند +فیلم

وزیر امور خارجه: جمهوری آذربایجان سفیرش را به ایران برمی گرداند +فیلم