مطالب مرتبط:
کریم متقی دبیر «عکس5» شد/ برگزاری یک نمایشگاه ایرانی مکزیکی
توضیحات دبیر وسخنگوی ستاد انتخابات گیلان در خصوص حدنصاب 20درصد آراء
بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از آخرین دستاوردهای پژوهشکده سرطان معتمد
سخن نگاشت | عالم متقی و خدوم
عالمی متقی و خدوم از خطه کاشان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 15:202024-03-04فرهنگي

کریم متقی دبیر «عکس5» شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جشنواره، فرید حامدی عضو شورای سیاست گذاری جشنواره «عکس 5» گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری پنجمین دوره جشنواره بین المللی «فیلم و عکس 5» هستیم که در این دوره کریم متقی دبیر .

- کریم متقی به عنوان دبیر رشته عکس پنجمین جشنواره بین المللی فیلم و عکس 5 معرفی و همچنین نمایشگاه گروهی رنگ های خورشید با نمایش 59 اثر از 45 هنرمند ایرانی در مکزیک برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جشنواره، فرید حامدی عضو شورای سیاست گذاری جشنواره عکس 5 گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم و عکس 5 هستیم که در این دوره کریم متقی دبیر بخش عکس است و قرار است در این بخش 2 داور بین المللی داشته باشیم که به زودی اسامی آن ها اطلاع رسانی می شود.

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی فیلم و عکس 5 در ادامه بیان کرد: کریم متقی از عکاسان برجسته ایرانی در بین عکاسان بین المللی ایران است.

وی از عکاسان و مؤلفان این رشته در حوزه مبانی آکادمیک و حوزه عکاسی حرفه ای در جهان بوده که با حضور خود در این جشنواره دبیری بخش عکس را به عهده گرفته است.


برچسب ها: جشنواره - شورای سیاست گذاری - بین المللی - کریم متقی - برگزار - برگزاری - روابط عمومی
آخرین اخبار سرویس:

کریم متقی دبیر «عکس5» شد

کریم متقی دبیر «عکس5» شد