مطالب مرتبط:
«بندر بایدن» در غزه، توطئه ای برای کوچاندن فلسطینی ها
توسعه صنایع دستی در خانواده ها بهترین راهبرد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است
دشمن به دنبال ناامید کردن ماست، اما ما حق نداریم ناامید شویم
انسان اهل دیانت باید دشمن شناس باشد
قیمت گذاری دستوری دشمن تولید است/فشار مالیاتی مصادره نرم بهش خصوصی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 18:002024-03-09سياسي

لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات و توطئه های دشمن


جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان اظهار داشت: افزایش توان دفاعی و ارتقای قدرت بازدارندگی، - جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان اظهار داشت: افزایش توان دفاعی و ارتقای قدرت بازدارندگی، مستلزم داشتن بینش صحیح و پدافندی قوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی عصر امروز - شنبه 19 اسفند 1402 - از منطقه پدافند هوایی شمال(تهران) بازدید کرد و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان اظهار داشت: افزایش توان دفاعی و ارتقا قدرت بازدارندگی مستلزم داشتن بینش صحیح و پدافندی قوی است.

وی با اشاره به این که پدافند هوایی، از موثرترین ابزارهای مقابله با نقشه های بیگانگان است ، خاطرنشان کرد: پیشرفت در عرصه علوم پدافندی، همزمان با تجهیز یگان های پدافندی به تسلیحات دفاعی کارآمد، به ایجاد امنیت پایدار و آسمانی امن می انجامد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن تمجید از عملکرد مثبت مجموعه پدافند هوایی ارتش در تأمین امنیت آسمان کشورمان، تصریح کرد: دشمنان ما می دانند که مرزبانان مرزهای هوایی کشورمان، لحظه ای از جهاد و تلاش شبانه روزی


برچسب ها: پدافند هوایی - توطئه های دشمنان - قدرت بازدارندگی - نیروی پدافند هوایی ارتش - پدافند - نیروی پدافند هوایی - پدافند هوایی ارتش
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات و توطئه های دشمن

لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات و توطئه های دشمن