مطالب مرتبط:
بارش برف و باران در این استان ها
احتمال کولاک برف و کاهش دما در 8 استان/ آماده باش هلال احمر
آماده باش هلال احمر؛ احتمال کولاک برف و کاهش دما در 8 استان
پیش بینی کولاک برف و کاهش دما در 6 استان
جدیدترین نقشه بارش برف و باران در ایران / هشدار هواشناسی به این استان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 18:302024-03-11اجتماعي

کاهش 13 درجه ای دما در مشهد/بارش باران با احتمال آبگرفتگی و سیلاب در استان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن هشدار در رابطه با بارش های سنگین در ساعات آینده در استان، از کاهش 13 درجه ای دمای هوای مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن هشدار در رابطه با بارش های سنگین در ساعات آینده در استان، از کاهش 13 درجه ای دمای هوای مشهد خبر داد.

سارا حکمی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: ازبعدازظهر امروز دوشنبه 20 اسفندماه سامانه بارشی در استان فعال شده و تا صبح چهارشنبه به تناوب در استان بارندگی داریم.

وی افزود: بیشترین بارش ها در نواحی نیمه شرقی و بخش هایی از مرکز استان اتفاق خواهد افتاد و بنا بر هشدار سطح نارنجی صادرشده از سوی هواشناسی استان خراسان رضوی، بیشترین حجم بارش ها با احتمال آبگرفتگی، روان آب و سیلاب در شهرستان ها و توابع تایباد، خواف، باخرز، گناباد، کاخک گناباد، رشتخوار بجستان، مه ولات، خلیل آباد، کاشمر، بردسکن، تربت جام، صالح آباد، فریمان، سرخس، تربت حیدریه، طرقبه- شاندیز، مشهد، نیشابور، فیروزه، چناران، گلبهار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب، قوچان، درگز و کلات پیش بینی شده است.

حکمی خاطرنشان کرد: در مشهد نیز از امشب تا فردا بارش های خوبی پیش بینی شده است که با توجه به اینکه بارش ها به صورت رگباری است میزان آن در نواحی مختلف متفاوت است و این ب


برچسب ها: خراسان رضوی - مرکز پیش بینی هواشناسی - هواشناسی خراسان رضوی - استان - پیش بینی هواشناسی - دمای هوای مشهد - بارش های سنگین
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درجه ای دما در مشهد/بارش باران با احتمال آبگرفتگی و سیلاب در استان

کاهش 13 درجه ای دما در مشهد/بارش باران با احتمال آبگرفتگی و سیلاب در استان