مطالب مرتبط:
واکنش آمریکا به پرتاب ماهواره «پارس1» و برگزاری انتخابات در ایران
واکنش آمریکا به پرتاب ماهواره «پارس1»: هشدار داده ایم که شراکت نظامی تهران و مسکو برای اوکراین و جامعه بین المللی خطرناک است / اگر ایران پا فراتر بگذارد و موشک های بالستیک به روسیه بفروشد، به شما اطمینان می دهم که پاسخ جامعه بین المللی سریع و شدید خواهد بود
آمریکا به پرتاب ماهواره «پارس 1» و برگزاری انتخابات در ایران واکنش نشان داد
تصاویر| پرتاب موفقیت آمیز ماهواره «پارس1»
بشنوید از پرتاب موفقیت آمیز ماهواره پارس1
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 09:452024-03-01بين الملل

واکنش آمریکا به پرتاب ماهواره «پارس1»


همان طور که پیشتر، چند بار به طور علنی هشدار داده ایم، پرتاب ماهواره ایرانی «پارس1» از طریق پرتابگر روسی برای اوکراین، - سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا : همان طور که پیشتر، چند بار به طور علنی هشدار داده ایم، پرتاب ماهواره ایرانی پارس1 از طریق پرتابگر روسی برای اوکراین، همسایگان ایران و جامعه بین المللی خطرناک است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری با مطرح کردن ادعاهایی علیه همکاری های دفاعی روسیه و ایران به سوالی درباره پرتاب ماهواره ایرانی پارس1 از طریق پرتابگر روسی پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پرتاب ماهواره ایرانی پارس 1 از طریق پرتاب گر روسی سایوز را نشانگر تعمیق شراکت نظامی میان ایران و روسیه تلقی کرد.

میلر در بخشی از نشستی خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده، در پاسخ به سوالی مبنی بر این که ارزیابی وزارت امور خارجه آمریکا درباره پرتاب ماهواره ایرانی توسط روسیه به مدار زمین چیست، با اشاره به شراکت نظامی ایران و روسیه مدعی شد: همان طور که پیشتر، چند بار به طور علنی هشدار داده ایم، این شراکت برای اوکراین، همسایگان ایران و جامعه بین المللی خطرناک است.


برچسب ها: وزارت امور خارجه آمریکا - سخنگوی وزارت امور خارجه - پرتاب ماهواره - وزارت امور خارجه - ماهواره ایرانی - پرتاب - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به پرتاب ماهواره «پارس1»

واکنش آمریکا به پرتاب ماهواره «پارس1»