مطالب مرتبط:
فیلم | تقدیر رییس ستاد انتخابات استان یزد از مردم
فیلم| رییس ستاد انتخابات فارس:از فرصت باقی مانده برای تعیین سرنوشت خود استفاد کنید
رییس ستاد انتخابات: آمار حضور با شکوه تر مردم نسبت به دوره های گذشته را نشان می دهد
رییس ستاد انتخابات شوشتر و گتوند: مشارکت مردم در انتخابات قابل ملاحظه است
رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان: تا این لحظه حضور مردم استان هرمزگان تاریخ ساز بوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 09:152024-03-02سياسي

رییس ستاد انتخابات فارس: برخی از منتخبین مردم مشخص شدند


رییس ستاد انتخابات فارس برخی از منتخبین مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در حوزه های انتخابیه این استان اعلام کرد.

- ایسنا/فارس رییس ستاد انتخابات فارس برخی از منتخبین مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در حوزه های انتخابیه این استان اعلام کرد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 12 اسفندماه در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد انتخابات فارس در شیراز گفت: مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس از مرز 43 درصد گذشت و به یک میلیون و 598 هزار و 967 نفر رسید.

وی با بیان اینکه هنوز شمارش آرا در تعدادی از حوزه های انتخابیه استان فارس ادامه دارد، گفت: در مجلس خبرگان رهبری از مجموع 3 هزار و 491 صندوق اخذ رأی، تعداد 3 هزار و 415 صندوق شمارش شده است که تاکنون حضرات آیات لطف الله دژکام 71 هزار و 910 رای، احمد بهشتی 602 هزار و 356 رای، علی اکبر کلانتری 427 هزار و 763 رای، سید محمدعلی مدرسی طباطبایی 341 هزار و 227 رای و سید علیرضا دانا با 306 هزار و 674 رای را کسب کرده اند.

قزلسفلی در خصوص آمار انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در حوزه انتخابیه آباده بوانات، خرمبید و سرچهان رحیم زارع با 22 هزار و 570 رای، در حوزه انتخابیه اقلید مسلم


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس خبرگان رهبری - انتخابات - رییس ستاد انتخابات - انتخابات مجلس - ستاد انتخابات - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات فارس: برخی از منتخبین مردم مشخص شدند

رییس ستاد انتخابات فارس: برخی از منتخبین مردم مشخص شدند