مطالب مرتبط:
معاون وزارت خارجه: باید برای ورود 320 هزار دانشجوی خارجی آماده شویم
باید برای ورود 320 هزار دانشجوی خارجی آماده شویم
در سال 1402 بالاترین میزان جذب معتبر سرمایه گذاری خارجی را شاهد بودیم + فیلم
حقوق کارگران سال آینده 10 درصد بیش تر از کارمندان زیاد می شود؟
کارگاه های راه سازی استان بوشهر تا 15 فروردین سال آینده تعطیل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 14:452024-03-13سياسي

320 هزار دانشجوی خارجی تا 5 سال آینده جذب می شوند


رییس سازمان امور دانشجویان در دیدار با سفیر جمهوری اندونزی در ایران گفت: تا 5 سال دیگر، 320 هزار دانشجوی خارجی برای تحصیل در دانشگاه های ایرانی جذب خواهند شد.

- رییس سازمان امور دانشجویان در دیدار با سفیر جمهوری اندونزی در ایران گفت: تا 5 سال دیگر، 320 هزار دانشجوی خارجی برای تحصیل در دانشگاه های ایرانی جذب خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان با رونی پراستیو یولیانتورو سفیر جمهوری اندونزی در ایران به اتفاق هیات همراه در محل سازمان امور دانشجویان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار داداش پور گفت: برای ما بسی مایه خرسندی است که فرصت دیدار با دوستان کشور اندونزی که در واقع برادر مسلمان ما هستند شکل گرفت و ما هر زمان در هر نقطه از جهان، مسلمانی را می بینیم با خوشحالی با او هم صدا می شویم و امیدواریم روزی کشورهای اسلامی با وحدت و همدلی و هم افزایی، سرآمد در تمامی عرصه ها گردند.

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه از طریق تعاملات دوجانبه، ارتباطات افزایش می یابد؛ اظهار کرد: بورسیه های تحصیلی سبب تقویت مناسبات میان دو کشور می شود؛ زیرا به هر میزان دانشجویان اندونزیایی در کشور ایران و دانشجویان ایرانی در کشور اندونزی به تحصیل بپردازند روابط میان دو کشور در حوزه های اقتصادی، سیاسی و غیره رشد خو


برچسب ها: سازمان امور دانشجویان - رییس سازمان امور دانشجویان - امور دانشجویان - دانشجوی خارجی - دانشجویان - دانشگاه های ایرانی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

320 هزار دانشجوی خارجی تا 5 سال آینده جذب می شوند

320 هزار دانشجوی خارجی تا 5 سال آینده جذب می شوند