مطالب مرتبط:
زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها / رمانی با پایان بندی تاثیرگذار از عشق یک طرفه
پویش دعوت بانوان تاثیرگذار از هم وطنان برای شرکت در انتخابات
نمادهای تاثیرگذار بازار بورس در روز دوشنبه را بشناسید
پویش دعوت بانوان تاثیرگذار از هم وطنان برای شرکت در انتخابات
برگزاری پویش دعوت بانوان تاثیرگذار از هم وطنان برای شرکت در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 15:452024-02-26سياسي

یک رای هم تاثیرگذار است


مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در سرنوشت آینده خود دخیل باشیم و رای ندادن مشکلات را حل که نمی کند بلکه بیشتر هم می کند.

- مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد: یک رای هم تاثیرگذار است ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در سرنوشت آینده خود دخیل باشیم و رای ندادن مشکلات را حل که نمی کند بلکه بیشتر هم می کند.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: نظام جمهوری اسلامی دارای دو رکن جمهوریت و اسلامیت است که این دو مکمل همدیگر هستند.

وی اظهارکرد: انتخابات یعنی جمهوریت، جمهوریت یعنی اینکه مردم در سرنوشت خود دخیل باشند و حضور و مشارکت مردم در انتخابات یعنی مردم به نظام پایبند هستند.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشارکت بالا و حداکثری در انتخابات باعث تقویت کشور می شود، تقویت کننده امنیت است، در حل مسایل مختلف ازجمله اقتصادی موثر است و مسئولان احساس مسئولیت بیشتری می کنند.

عبودی تصریح کرد: به داوطلبان نمایندگی مجلس توصیه می شود به مردم راست بگویند، وعده های که قابل اجرا نیست ندهند چراکه موجب بی


برچسب ها: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه - کهگیلویه و بویراحمد - شورای سیاستگذاری - دفتر نمایندگی - استان کهگیلویه و بویراحمد - سیاستگذاری - ائمه جمعه
آخرین اخبار سرویس:

یک رای هم تاثیرگذار است

یک رای هم تاثیرگذار است