مطالب مرتبط:
هوای 2 شهرستان خراسان جنوبی ناسالم است
دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش محسوس دارد
هشدار سطح نارنجی برای تقویت ناپایداری های جوی در خراسان جنوبی
سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی منصوب شد
افتتاح پانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 17:502024-03-11اقتصادي

5 جرم اول سایبری خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: پنج جرم اول سایبری استان کلاهبرداری رایانه ای با 43 درصد، برداشت غیرمجاز اینترنتی 31 درصد، هتک حیثیت و نشر اکاذیب 13 درصد و مزاحمت اینترنتی سه درصد است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: پنج جرم اول سایبری استان کلاهبرداری رایانه ای با 43 درصد، برداشت غیرمجاز اینترنتی 31 درصد، هتک حیثیت و نشر اکاذیب 13 درصد و مزاحمت اینترنتی سه درصد است.

سردار حسن شجاعی نسب، امروز دوشنبه 21 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیون و 260 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده که افزایش 30 درصدی داشته است، وی اظهار کرد: در این رابطه هفت هزار و 41 پرونده تشکیل و با اجرای طرح آرامش در شهر، هزار و 131 نفر افراد خرده فروش در محلات دستگیر شدند.

وی یکی از ماموریت های مهم نیروی انتظامی را مبارزه با مسئله قاچاق عنوان کرد و افزود: سوخت یکی از اقلام یارانه ای است که برای تسهیل امور مردم در اختیار جامعه قرار می گیرد اما بخشی از آن به شکل قاچاق به خارج مرزها حمل می شود.

وی با بیان اینکه امسال در حوزه کشفیات قاچاق سوخت و کالا 6 هزار و 841 پرونده تشکیل شده است، ادامه داد: ارزش کل پرونده های تشکیل شده قاچاق 2 هزار و 340 میلیارد ریال بوده که 26 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها: خراسان جنوبی - درصد - اینترنتی - فرمانده انتظامی - برداشت غیرمجاز - خراسان - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

5 جرم اول سایبری خراسان جنوبی

5 جرم اول سایبری خراسان جنوبی