مطالب مرتبط:
کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد
جنگ همسایه های ایران جدی شد؟/ طالبان پاسخ حمله پاکستان را داد
اختلافات میان دو کشور همسایه ایران بالا گرفت
زلزله 5.6 ریشتری همسایه ایران را لرزاند
زلزله در همسایه شرقی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 11:552024-03-19پزشكي

همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد!


مدیرکل روابط بین الملل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: دستاوردهای ایران در کاهش تقاضای مصرف در بالاترین سطح استاندارد جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر امیرعباس لطفی که برای همراهی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به منظور شرکت در اجلاس سالانه CND به وین سفر کرده است، در دیدار با ویکتور سانز معاون مدیرکل وزارت بهداشت رفاه و ورزش هلند گفت: در این دیدار به اقدامات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های کاهش تقاضا و توانمندسازی زنان و دختران آسیب دیده از اعتیاد و دارای سوءمصرف مواد که در بالاترین استاندارد جهانی و به تایید سازمان ملل متحد رسیده است، پرداختیم.

وی تصریح کرد: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در کاهش تقاضای مصرف از دستاوردهای جهانی چیزی کم ندارد.

مدیرکل روابط بین الملل ستاد مبارزه با موادمخدر ادامه داد: چالش ها و معضلات ناشی از موادمخدر در سطح بین المللی است و محدود به یک کشور نیست بلکه منطقه و فرا منطقه را هم مورد آسیب قرار می دهد.

طرف هلندی نیز در این ملاقات اعلام کرد که با بخشی از اقدامات کشورمان در حوزه کاهش آسیب، درمان و بازتوانی معتادان آشنا است و در بخشی از پروژه هایی که با مشارکت سازمان ملل متحد در حال انجام است، مشارکت کرده است.


برچسب ها: ستاد مبارزه با موادمخدر - مبارزه با موادمخدر - جمهوری اسلامی ایران - موادمخدر - استاندارد جهانی - کاهش تقاضا - روابط بین الملل
آخرین اخبار سرویس:

همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد!

همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد!