مطالب مرتبط:
نوبخت: ستاد مبارزه با زمین خواری در کشور تشکیل شد
ورود دو تیم استقلال خوزستان و آلومینیوم به زمین مسابقه
اهدای زمین طرح جوانی جمعیت به 872 خانوار مازنی
رانش زمین در نورستان افغانستان جان 21 تن را گرفت
اختصاصی ورود بازیکنان نساجی و مس رفسنجان به زمین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 12:052024-02-22سياسي

هیچ تعارفی با هیچ زمین خواری نداریم


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در سازمان با کارگروه ویژه ای که برای مقابله با زمین خواری ایجاد شد هیچ تعارفی با هیچ زمین خواری نداریم و به طور جد پیگیر این موضوع هستیم و برنامه کار ما این است که به سمت دانه درشت ها برویم.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در سازمان با کارگروه ویژه ای که برای مقابله با زمین خواری ایجاد شد هیچ تعارفی با هیچ زمین خواری نداریم و به طور جد پیگیر این موضوع هستیم و برنامه کار ما این است که به سمت دانه درشت ها برویم.

عباسعلی نوبخت در حاشیه سفر یکروزه به شهرستان نوشهر در جمع خبرنگاران در مجموعه آموزشی کلارآباد با اشاره به پدیده شوم زمین خواری، اظهار کرد: خوشبختانه از زمان انتصاب فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و ابخیزداری کشور یک عزم جدی برای مقابله با زمین خواری و ساخت و سازهای غیر قانونی بوجود آمد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 23 هزار هکتار از اراضی در کشور خلع ید شده است، افزود: برای اینکه آمار ما واقعی باشد تمامی اراضی خلع ید شده در کشور یو تی ام آن مشخص و در اختیار یگان حفاظت استان و کشور قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با کارگروه ویژه ای که برای مقابله با زمین خواری ایجاد شد هیچ تعارفی با هیچ زمین خوار


برچسب ها: زمین خواری - سازمان منابع طبیعی - منابع طبیعی و آبخیزداری - منابع طبیعی - سازمان - زمین - زمان
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تعارفی با هیچ زمین خواری نداریم

هیچ تعارفی با هیچ زمین خواری نداریم