مطالب مرتبط:
8 هزار آشپزخانه اطعام مهدوی در کشور افتتاح می شود
پیش بینی جابه جایی 300 میلیون مرسوله پستی تا پایان سال
پیش بینی جابه جایی 300 میلیون بسته پستی تا پایان سال
نحوه طبخ یک غذای خوشمزه با 300 گرم دل مرغ (فیلم)
پیش بینی افزایش 100 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 17:052024-02-25سياسي

آغاز پویش اطعام مهدوی/ پیش بینی توزیع 32 میلیون غذای گرم بین نیازمندان


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با پیش بینی فعالیت 8000 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی گفت: بر این اساس امسال نیز همچون سال گذشته بیش از 32 میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود.

- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با پیش بینی فعالیت 8000 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی گفت: بر این اساس امسال نیز همچون سال گذشته بیش از 32 میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در تکیه آقا مرتضی علی شهر تهران، این پویش ملی به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد که سیدمرتضی بختیاری در این باره گفت: پویش اطعام مهدوی در پی دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در زمان همه گیری کرونا و در ایام مبارک نیمه شعبان راه اندازی شد.

وی افزود: امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه ها، گروه های جهادی و مردم و خیران برگزار می شود.

رییس کمیته امداد اظهار کرد: این طرح که به ابتکار کمیته امداد اجرا می شود تاکنون برکات بسیاری به همراه داشته و سال گذشته بیش از 32 میلیون غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز توزیع همین میزان غذای گرم پیش بینی شده که امیدواریم در پایان ماه مبارک رمضان با همراهی همه دستگاه ه


برچسب ها: آشپزخانه طرح اطعام مهدوی - اطعام مهدوی - رییس کمیته امداد امام خمینی - طرح اطعام مهدوی - کمیته امداد امام خمینی - رییس کمیته امداد امام - بین نیازمندان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش اطعام مهدوی/ پیش بینی توزیع 32 میلیون غذای گرم بین نیازمندان

آغاز پویش اطعام مهدوی/ پیش بینی توزیع 32 میلیون غذای گرم بین نیازمندان