مطالب مرتبط:
روزنامه فرهیختگان ورزشی| جدی می فرمایید؟!
روزنامه فرهیختگان ورزشی| جدی می فرمایید؟!
ماجرای جالب حفظ قرآن آقای «جدی می فرمایید»
(ویدیو) آقای جدی میفرمایید حافظ کل قرآن شد | آقای جدی می فرمایید : در مترو حفظ می کردم
عکس قلعه نویی با ماله روی جلد روزنامه: جدی می فرمایید؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 15:252024-02-21ورزشي

جدی می فرمایید؟!


قلعه نویی دوشنبه شب در جواب مجری برنامه تلاش کرد علت ناکامی تیمش برابر قطر را به بدشانسی ربط دهد و البته اعتقاد داشت تیمش در این تورنمنت از نظر آماری عملکرد خوبی داشته و تا حد زیادی مطابق برنامه پیش رفته است، - قلعه نویی دوشنبه شب در جواب مجری برنامه تلاش کرد علت ناکامی تیمش برابر قطر را به بدشانسی ربط دهد و البته اعتقاد داشت تیمش در این تورنمنت از نظر آماری عملکرد خوبی داشته و تا حد زیادی مطابق برنامه پیش رفته است، اما بدشانسی مانع از نتیجه گیری او و تیم پرامیدمان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان نوشت: امیر قلعه نویی دوشنبه شب راهی برنامه فوتبال برتر شد تا از عملکرد خود و تیمش در جام ملت های آسیا دفاع کند.

سرمربی تیم ملی که شاگردانش در قطر با شکست برابر میزبان فرصت طلایی رسیدن به فینال و قهرمانی در آسیا را از دست دادند تا در عین ناباوری بدون دستاوردی به ایران برگردند.

قلعه نویی دوشنبه شب در جواب مجری برنامه تلاش کرد علت ناکامی تیمش برابر قطر را به بدشانسی ربط دهد و البته اعتقاد داشت تیمش در این تورنمنت از نظر آماری عملکرد خوبی داشته و تا حد زیادی مطابق برنامه پیش رفته است، اما بدشانسی مانع از نتیجه گیری او و تیم پرامیدمان شده است.


برچسب ها: قلعه نویی - برنامه - دوشنبه - عملکرد - برنامه فوتبال برتر - قلعه - برابر
آخرین اخبار سرویس:

جدی می فرمایید؟!

جدی می فرمایید؟!