مطالب مرتبط:
رسولی: شاکله اصلی لیست انتخاباتی شورای ائتلاف بسته شده است
حضور 7 زن و 3 روحانی در لیست شورای ائتلاف به روایت سخنگوی شانا /رفیعی: با انتخابات قهر نکنیم /عمویی: لیست تهران و شهرستان ها هنوز نهایی نشده است
حضور 7 زن و 3 روحانی در لیست شورای ائتلاف به گفته سخنگوی شانا/ رفیعی: با انتخابات قهر نکنیم/ عمویی: لیست تهران و شهرستان ها هنوز نهایی نشده است.
حضور 7 زن و 3 روحانی در لیست شورای ائتلاف
زهره الهیان: قرار است فقط در یکی از لیست های مطرح باشم /سمیه رفیعی: نمی دانم در لیست نهایی شورای ائتلاف هستم یا نه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 10:402024-02-21سياسي

لیست ائتلاف بزرگ فرهنگیان فردا منتشر می شود


دبیر ائتلاف بزرگ فرهنگیان از نهایی شدن لیست این ائتلاف درحوزه های انتخابیه کشور خبر داد و گفت که سرلیست ائتلاف بزرگ فرهنگیان در تهران بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش است.

- یوسف نجفی در گفت و گو با ایسنا در توضیح هدف از تشکیل ائتلاف بزرگ فرهنگیان، گفت: قشر فرهنگیان به عنوان قشر فرهیخته جامعه رسالت اجتماعی و فرهنگی به خصوص در حوزه بلوغ سیاسی دارند منتها علی رغم انجام کارهایی در مجلس و دولت برای فرهنگیان، تاکنون آموزش و پرورش دغدغه مجلسی ها و دولتی ها نبوده است لذا جمعی از اهالی تعلیم و تربیت ائتلاف بزرگ فرهنگیان را تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه اولین اجلاسیه و اعلام حضور وزرای ادوار آموزش و پرورش 29 بهمن برگزار شد، افزود: این ائتلاف غیرسیاسی و با رویکرد صنفی تخصصی در امر آموزش و پرورش است.

دبیر ائتلاف بزرگ فرهنگیان با بیان اینکه لیست ائتلاف در سراسر کشور امروز یا فردا نهایی می شود، گفت: در لیست سراسر کشور و لیست 30 نفره تهران کاندیدهایی از تمامی گرایش های سیاسی اصولگرا و اصلح طلب و مستقل حضور دارند.

رمز ما حول محور کلمه تعلیم و تربیت و معلم است.

نجفی با بیان اینکه ما به دنبال تشکیل مجلس و فراکسیون قوی فرهنگیان برای پیگیری مطالبات صنفی و تخصصی معلمان است، گفت: ما به دنبال اصلاح قانون نظام رتبه بندی معلمان هستیم؛ در مجلس یازد


برچسب ها: فرهنگیان - فرهنگی - ائتلاف - آموزش و پرورش - بزرگ - وزیر سابق آموزش و پرورش - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

لیست ائتلاف بزرگ فرهنگیان فردا منتشر می شود

لیست ائتلاف بزرگ فرهنگیان فردا منتشر می شود