مطالب مرتبط:
دلیل رای ندادن خاتمی مشخص شد
خاتمی قهر کرد؟
چرا خاتمی در انتخابات رای نداد؟
رییسی و خاتمی از خراسان جنوبی و کرمان به مجلس خبرگان راه یافتند
ابطحی دلیل رای ندادن خاتمی را لو داد +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 10:402024-03-03سياسي

خاتمی بازیچه رادیکال ها شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درحالی که برخی از چهره های اصلاح طلب با حضور در انتخابات سعی داشتند راهبرد تحریم انتخابات را به عنوان لکه ای تیره از اصلاحات پاک کنند و به کورس رقابت برای قدرت بازگردند، - درحالی که برخی از چهره های اصلاح طلب با حضور در انتخابات سعی داشتند راهبرد تحریم انتخابات را به عنوان لکه ای تیره از اصلاحات پاک کنند و به کورس رقابت برای قدرت بازگردند، آخرین بلیت رادیکال های اتحاد ملت برای تحریم انتخابات رأی ندادن سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درحالی که برخی از چهره های اصلاح طلب با حضور در انتخابات سعی داشتند راهبرد تحریم انتخابات را به عنوان لکه ای تیره از اصلاحات پاک کنند و به کورس رقابت برای قدرت بازگردند، آخرین بلیت رادیکال های اتحاد ملت برای تحریم انتخابات رأی ندادن سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات بود.

آخرین بلیتی که با حضور طیف های مختلف سیاسی و حضور 25 میلیون نفری مردم ایران پای صندوق های رأی، هیچ دستاوردی برای اصلاح طلبان نداشت و هزینه اصلی این کنش را متوجه خاتمی کرد.

هزینه ای که رییس دولت اصلاحات را مغلوب رادیکال ها و تأثیرگذاری وی در لایه های سیاسی و اجتماعی اصلاح طلبان را دچار تزلزل کرده است.


برچسب ها: تحریم انتخابات - انتخابات - حضور در انتخابات - اصلاح - اصلاحات - رییس دولت اصلاحات - سید محمد خاتمی
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی بازیچه رادیکال ها شد

خاتمی بازیچه رادیکال ها شد