مطالب مرتبط:
بهره برداری از 5 خوابگاه دانشجویی دخترانه/ ساخت 1000 کلاس درس در مناطق محروم شرق و شمال شرق کشور
ساخت 1000 کلاس درس در مناطق محروم شرق و شمال شرق کشور/ بهره برداری از 5 خوابگاه دانشجویی دخترانه
ساخت 1000 کلاس درس در مناطق محروم کشور
ساخت 5 خوابگاه دانشجویی دخترانه و هزار کلاس درس در مناطق محروم شرق کشور
بهره برداری از 5 خوابگاه دانشجویی دخترانه| ساخت هزار کلاس درس در مناطق محروم شرق و شمال شرق کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 20:402024-03-10سياسي

ساخت 1000 کلاس درس در مناطق محروم کشور


بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بیش از 1000 کلاس درس و 5 خوابگاه دانشجویی دخترانه را تقدیم دانش آموزان محروم شرق و شمال شرق کشور کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، عباس نوری زاده معاون برنامه ریزی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در تشریح اقدامات بنیاد در منطقه پنج کشوری شامل استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گفت: 230 مدرسه با یک هزار و 39 کلاس درس و زیربنای 45 هزار مترمربع در مناطق محروم این استان ها ساخته و تقدیم دانش آموزان و آینده سازان ایران شده است.

وی افزود: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین 17 خانه بهداشت را در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به بهره برداری رسانده است.

نوری زاده با تاکید بر ساخت خوابگاه های دانشجویی دخترانه در مناطق کم برخوردار استان های شرق و شمال شرق کشور، گفت: پنج خوابگاه دانشجویی با ظرفیت یک هزار و 186 دانشجو و اعتباری بالغ بر 2 هزار و 600 میلیارد ریال و زیربنایی به مساحت 23 هزار مترمربع در شهرهای نیشابور، قائن، بیرجند، تربت حیدریه و بجنورد صددرصد از محل منابع داخلی بنیاد احداث شده است.

وی در توضیح اقدامات بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت در شرق و شمال شرق کشور گفت: تاکنون یک هزار و 600 کمک هزینه درمان سرطان و بیماری های صعب العلاج در استان های خراسان رضوی، شمالی و جن


برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان - ستاد اجرایی فرمان امام - ستاد اجرایی - خوابگاه دانشجویی - استان ها - ستاد اجرایی فرمان حضرت امام - دانشجو
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1000 کلاس درس در مناطق محروم کشور

ساخت 1000 کلاس درس در مناطق محروم کشور