مطالب مرتبط:
برگزاری شکوهمند انتخابات در آستانه سال نو و ماه رمضان عیدانه الهی به مردم ایران بود
اقدام زیبای علیرضا فغانی در آستانه سال نو
این زندانیان به مرخصی نوروزی نخواهند رفت
آخرین وضعیت قیمت مسکن در آستانه سال جدید/ افزایش خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری
مراکش در آستانه جلب رضایت ستاره رئال مادرید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 10:452024-03-05سياسي

ممنوعیت اعطای مرخصی به زندانیان جرایم سرقت در آستانه سال جدید


در پی دستور رییس قوه قضاییه، برنامه های پیشگیرانه برای مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز در ایام تعطیلات به کلیه حوزه های قضایی استان ابلاغ شد.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در پی دستور رییس قوه قضاییه، برنامه های پیشگیرانه برای مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز در ایام تعطیلات به کلیه حوزه های قضایی استان ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، دوازدهمین نشست شورای معاونین دادگستری کل استان البرز با حضور اعضاء در محل حوزه ریاست دادگستری کل استان برگزار شد.

این جلسه، آخرین نشست شورای معاونین دادگستری کل استان البرز در سال جاری بود که با محوریت بررسی مصوبات جلسات پیشین و بررسی شیوه نامه اجرایی دستورالعمل ارجاع به کارشناسان رسمی دادگستری و مدیریت زمان و فرآیند آن به ریاست رییس کل دادگستری استان البرز برگزار شد.

حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری البرز در این نشست با تاکید بر اجرای برنامه ابلاغی قوه قضاییه در خصوص رسیدگی پرونده های مانده و مسن متذکر شد: امیدواریم با تلاش مضاعفی که واحدهای قضایی استان همواره در رسیدگی به پرونده ها از خود نشان داده است در روزهای منتهی به پایان سال، به اهداف ترسیمی در خصوص پرونده های مانده برسیم.


برچسب ها: دادگستری - استان البرز - رییس کل دادگستری استان - مقابله با تغییر کاربری - دادگستری استان البرز - استان - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت اعطای مرخصی به زندانیان جرایم سرقت در آستانه سال جدید

ممنوعیت اعطای مرخصی به زندانیان جرایم سرقت در آستانه سال جدید