مطالب مرتبط:
امسال 412 نقطه حادثه خیز رفع خطر شد + فیلم
18 نقطه حادثه خیز جاده های خراسان رضوی رفع نقص می شود
412 نقطه حادثه خیز از مجموع 887 نقطه شناسایی شده، رفع خطر شدند
درمان بازار با ارزپاشی در سال آینده
بخش اول بودجه سال آینده ابلاغ شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 18:052024-03-18سياسي

مخبر: تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در سال آینده انجام شود


پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و آخرین وضعیت برنامه ریزی دستگاه های اجرایی جهت تسهیل سفرهای نوروزی و کاهش تلفات جاده ای مورد بررسی قرار گرفت.

- پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و آخرین وضعیت برنامه ریزی دستگاه های اجرایی جهت تسهیل سفرهای نوروزی و کاهش تلفات جاده ای مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه با تأکید بر لزوم اقدامات مؤثر در جهت رفع نقاط حادثه خیز تا پایان سال آینده گفت: لازم است از ابتدای سال جدید تمرکزی جدی برای رفع نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری انجام شود تا شاهد کاهش تدریجی تلفات تا پایان سال 1403 باشیم.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده در جلسه درخصوص تعداد جانباختگان ناشی از حوادث ترافیکی به تفکیک استان های کشور افزود: لازم است جلسه ای را با ده استان که بیشترین حوادث رانندگی را داشته اند برگزار و ضمن آسیب شناسی این موضوع، تصمیمات لازم جهت پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی در این استان ها اتخاذ شود.


برچسب ها: نقاط حادثه خیز - معاون اول رییس جمهور - شورای عالی هماهنگی - کاهش تلفات جاده ای - رفع نقاط حادثه خیز - دستگاه های اجرایی - معاون اول
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در سال آینده انجام شود

مخبر: تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در سال آینده انجام شود