مطالب مرتبط:
ورود هرگونه پرنده به کردستان ممنوع است
ورود هرگونه پرنده به کردستان ممنوع است
ورود هرگونه پرنده به کردستان ممنوع شد
ورود پرندگان به استان کردستان ممنوع شد !
تردد بدون زنجیر چرخ در جاده کرج - چالوس ممنوع است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 10:102024-02-26اجتماعي

ورود هرگونه پرنده به کردستان ممنوع شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان با بیان اینکه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از بیماری های واگیر و کشنده پرندگان است، گفت: این بیماری توسط ویروس نوع A که تمایل زیادی به سلول های مخاطی به ویژه دستگاه تنفس و گوارش دارد، - ایجاد می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: ورود هرگونه پرنده بدون مجوز های قانونی از سوی محیط زیست و دامپزشکی به استان ممنوع است.

اقبال حمیدی گفت: چند روز گذشته چند محموله پرنده (کبوتر هایی مسابقه) که با هدف مسابقه از جنوب کشور وارد استان شده بود، توسط ماموران اجرایی توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، وی اظهار کرد: این چند محوله در شهرستان های سنندج، سقز و کامیاران با بیش از 2 هزار و 300 کبوتر چاهی (جهت مسابقه) بلافاصله توسط نیرو های یگان شناسایی و قبل از پرواز توقیف شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان افزود: این محموله ها با هماهنگی و بررسی دامپزشکی و دستور مراجع قضایی به استان مبدا عودت داده شدند.

حمیدی ادامه داد: با همکاری حفاظت محیط زیست، هرگونه شکار و صید پرندگان در این ایام ممنوع بوده و به هیچ وجه صیادان و شکارچیان حق صید و شکار پرندگان بومی و یا مهاجر را ندارند.

وی یادآور شد: چنانچه موارد مشکوکی از صید و شکار پرندگان بومی و یا مهاجر مشاهده شود، امکان ارائه گزارش آن با سامانه 1540 وجود دارد تا برخورد جدی


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - محیط زیست کردستان - حفاظت محیط زیست - محیط زیست - کردستان - آنفلوانزای فوق حاد پرندگان - مسابقه
آخرین اخبار سرویس:

ورود هرگونه پرنده به کردستان ممنوع شد

ورود هرگونه پرنده به کردستان ممنوع شد