مطالب مرتبط:
انسداد راه دسترسی 178 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیل
انسداد راه دسترسی 178 روستا در جنوب سیستان وبلوچستان
انسداد راه حدود 178 روستا درجنوب سیستان وبلوچستان
انسداد راه دسترسی بیش از 100 روستا درجنوب سیستان و بلوچستان
انسداد راه دسترسی بیش از 100 روستا درجنوب سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 11:102024-03-04اقتصادي

انسداد راه 178 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان گفت: راه دسترسی حدود 178 روستا مسدود شده است که در بخشی از آنها همچنان جریان آب برقرار است و امکان بازگشایی تا فروکش کردن آب وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: در سایر نقاط که آب فروکش کرده و با ایجاد خاک ریزی امکان تردد، فراهم شده است و برنامه ریزی شده تا 10 روز تمام مقاطعی که دچار آب بردگی شده، ترمیم و تردد برقرار شود.

اکبری افزود: با تاکید وزیر، دستور داده شد.

فعلاً به صورت موقت 50 میلیارد تومان در چهار سرفصل، برای اجاره ماشین آلات و خرید مصالح و بازسازی راه و ابنیه فنی، به جنوب استان تخصیص یابد.

 معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، راهداران  استان افزود: با تلاش شبانه روزی و بسیج همه امکانات از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای ارائه خدمات در مناطق درگیر سیلاب به منظور مرمت و بازگشایی راه های آسیب دیده در ایرانشهر، کنارک، دشتیاری، قصرقند، چابهار و نیک شهر مشغول فعالیت و امدادرسانی هستند.

وی افزود: بر اثر بارندگی راه های مواصلاتی جنوب استان متحمل خسارت شدید حدود هزار و 700 میلیارد تومان شده است که 50 اکیپ و 340 نفر راهدار در جنوب استان برای بازسازی


برچسب ها: سازمان راهداری و حمل - سازمان راهداری - راهداری - سیستان و بلوچستان - بلوچستان - راهداری و حمل ونقل جاده ای - ماشین آلات
آخرین اخبار سرویس:

انسداد راه 178 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان

انسداد راه 178 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان