مطالب مرتبط:
درباره آلبوم «مناجات» محمد معتمدی
علی مقواساز رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح شد/ سید محمد نادری مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین شد
عجایبی از قشم که هیچ کس تا به حال آن را ندیده است / بی بی زینب، ساقی آهوهای قشم جای چاه های افسانه ای را نشان مان داد / رازهای محمد محمود، مرد افسانه ای جزیره و نذر باستانی (فیلم)
آیین بزرگداشت نظامی تجلیل از گوهر کم یابِ زبان فارسی، ایران فرهنگی و حکمت اسلامی است
ایثار و شهادت، فرهنگی که جان می بخشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 15:002024-03-13فرهنگي

قصه نذر فرهنگی محمد معتمدی با «مناجات»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در هم آمیختگی «موسیقی» و «مناجات» مسیری ارزشمند و مشخص در ساحت موسیقی کشورمان است که طی دهه های گذشته به واسطه حضور هنرمندان و ذاکران اهل بیت (ع) در قالب های مختلفی پیش روی مخاطبان قرار گرفته و توانسته است در .

- آلبوم مناجات به خوانندگی محمد معتمدی یکی از تاثیرگذارترین پروژه های مرتبط با ایام ماه مبارک رمضان است که این هنرمند در سال 1397 آن را با استفاده از الحان موسیقی ردیف دستگاهی منتشر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در هم آمیختگی موسیقی و مناجات مسیری ارزشمند و مشخص در ساحت موسیقی کشورمان است که طی دهه های گذشته به واسطه حضور هنرمندان و ذاکران اهل بیت (ع) در قالب های مختلفی پیش روی مخاطبان قرار گرفته و توانسته است در گونه های تعریف شده ای جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند.

فرآیندی به شدت قابل اتکا که از دیرباز محل رفت و آمد هنرمندان ارزنده ای بوده که هرکدام با توسل به داشته های تجربی یا علمی خود از موسیقی، ارادت خود را به پیشگاه حضرت پروردگار اعلام کرده اند.

عرض ارادتی موسیقایی که طبیعتاً اوج آن را می توان در ایام ماه مبارک رمضان دید و شنید که چگونه هنرمندان پیشگام موسیقی ایرانی، توانستند آثاری را خلق کنند که با الهام از نیایش ها، ادعیه و حتی آیات قرآن مجید هرکدام تب


برچسب ها: موسیقی - حضور هنرمندان - محمد معتمدی - فرهنگی - هنرمند - هنرمندان - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

قصه نذر فرهنگی محمد معتمدی با «مناجات»

قصه نذر فرهنگی محمد معتمدی با «مناجات»