مطالب مرتبط:
متکی: مجلسیان باید گوش شنوای همه این گروه ها باشند
مجلسیان باید گوش شنوای این چهار گروه باشند
پیام منوچهر متکی درباره انتخابات و 4 گروه از مردم ایران: صدای همه را بشنویم
پیام منوچهر متکی درباره انتخابات
اردوغان: حماس گروه مقاومت است، نه گروه تروریستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 13:352024-03-09سياسي

متکی: مجلسیان باید گوش شنوای همه گروه ها باشند


مجلسیان باید گوش شنوای همه گروه ها باشند و دلسوزانه تاکید می کنم نشنیدن صدای هر کدام از آن ها ، خسران عظیم برای نظامی خواهد بود که هم در پیدایش و هم در پویش و پایندگی، - یکی از منتخبان مجلس دوازدهم نوشت: مجلسیان باید گوش شنوای همه گروه ها باشند و دلسوزانه تاکید می کنم نشنیدن صدای هر کدام از آن ها ، خسران عظیم برای نظامی خواهد بود که هم در پیدایش و هم در پویش و پایندگی، رهین همه مردم ایران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر متکی ، منتخب مجلس دوازدهم، در پیامی درباره انتخابات و مجلس جدید نوشت: بنام حضرت دوست.

اینک که لطف خداوند متعال، شامل این بنده اش شده و سعادت خدمت به بندگانش در مجلس دوازدهم را نصیب اینجانب کرده است، بعد از حمد و ثنای الهی، وظیفه اخلاقی و انسانی خود می دانم که از مردم شریف و بزرگمنش تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و لواسانات و پردیس که با آرای خود، مرا لایق نمایندگی خویش دانستند سپاسگزاری و مراتب قدرشناسی خود را تقدیم شان کنم.

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که میثاق ملی همه شهروندان این سرزمین تاریخی است، تصریح می دارد که هر نماینده در برابر تمام ملت مسؤول است؛ لذا بار این مسوولیت بزرگ ملی و الهی را از هم اکنون بر دوش خود احساس می کنم و در همین ابتدای امر، با استعانت از حضرت حق و در حضور او با همه این چهار گر


برچسب ها: مجلس - دوازدهم - گروه - منوچهر متکی - منتخب - نظامی - خسران
آخرین اخبار سرویس:

متکی: مجلسیان باید گوش شنوای همه گروه ها باشند

متکی: مجلسیان باید گوش شنوای همه گروه ها باشند