مطالب مرتبط:
3 کتابی که باید بخوانید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 11:352024-03-04سياسي

مهاجرانی کتابی درباره سیدمحمود دعایی نوشت


سیدعطاء الله مهاجرانی اعلام کرد که کتابی را درباره حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی نوشته است.

- سیدعطاء الله مهاجرانی اعلام کرد که کتابی را درباره حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی نوشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهاجرانی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه ایکس خود از نگارش آخرین فصل کتابش درباره سیدمحمود دعایی، مدیر فقید موسسه اطلاعات خبر داد و گفت که امیدوار است این کتاب در دومین سالگرد درگذشت او در خرداد 1403 منتشر شود.

او در صفحه ایکس (توییتر سابق) خود نوشته است: آخرین بخش داستان انسان، سبک زندگی و سلوک سیدمحمود دعایی را نوشتم! طنین صدای او و خنده او و برق اشک او در ذهنم ماندگار است.

خداوند را شاکرم که به یمن توفیق او، مرحله ای از عمر را با یاد عبد صالح و مجاهد حقیقی و یار راستین و دیرین و وفادار امام خمینی و آیت الله خامنه ای سر کنم.

امیدوارم کتاب داستان انسان، سبک زندگی و سلوک سیدمحمود دعایی تا نیمه خردادماه 1403 و در دومین سالگرد مرحوم دعایی منتشر شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی در سال 1359 به عنوان نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات منصوب شد و در سال های فعالیت به دلیل تعامل با جناح های مختلف سیاسی و فعالیت های گسترده فرهنگی، مورد احترام سیاسیون و اهالی فرهنگ و هنر بود.


برچسب ها: سیدمحمود دعایی - حجت الاسلام والمسلمین - مهاجرانی - کتاب - حجت الاسلام - فرهنگ و ارشاد اسلامی - آیت الله خامنه ای
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرانی کتابی درباره سیدمحمود دعایی نوشت

مهاجرانی کتابی درباره سیدمحمود دعایی نوشت