مطالب مرتبط:
طلای جهانی در اوج ماند
طلای جهانی همچنان در اوج
Fetch.ai (FET) در میان رونق هوش مصنوعی و رمزنگاری به اوج خود رسیده است. آیا گاوها بالاترین سطح 2 دلار را خواهند شکست؟
طلای جهانی در اوج ماند
شیبا اینو 422 درصد افزایش یافت زیرا تراکنش های نهنگ به اوج سالانه رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 14:402024-03-02بين الملل

اوج استیصال بی بی


نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رییس جمهور آمریکا هفته های گذشته بارها تأکید کرده بودند آتش بس موقت صرفاً در ازای آزادی همه اسیران صهیونیست منعقد خواهد شد، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رییس جمهور آمریکا هفته های گذشته بارها تأکید کرده بودند آتش بس موقت صرفاً در ازای آزادی همه اسیران صهیونیست منعقد خواهد شد، اما اکنون خبری از پیش شرط نیست.

تفاهمی که اکنون بر سر کلیات آن در دوحه و قاهره رایزنی می شود، منبعث از استیصال مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در مدیریت بحران ناتمام پیش روی آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو یادداشت اختصاصی حنیف غفاری، کارشناس مسائل بین الملل در پایگاه خبری راهبرد معاصر است که در ادامه میخوانید:رژیم اشغالگر قدس به نقطه استیصال در جنگ غزه رسیده و کلیت پذیرش آتش بس موقت از سوی تل آویو و واشنگتن نقطه آشکارساز شکست به شمار می رود.

متن و فرامتن تفاهم آتش بس به گونه ای است که در آن هدف اعلام شده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی تمامی اسیران صهیونیست (و حتی یکی از اسیران نظامی) محقق نخواهد شد.

تحولات میدانی، منطقه ای و داخلی اراضی اشغالی به گونه ای رقم خورده که جایی برای مانور صهیونیست ها باقی نگذاشته است در این میان نمی توان بر روی آدرس های غلط و وارونه مخابره شده از سوی نخ


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - رییس جمهور آمریکا - صهیونیستی - آتش بس - کارشناس مسائل بین الملل
آخرین اخبار سرویس:

اوج استیصال بی بی

اوج استیصال بی بی