مطالب مرتبط:
آراء یک حوزه انتخابیه دیگر بازشماری شد /چند رأی به آراء کاندیدای معترض اضافه شد؟
بازشماری صندوق های رأی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تغییری به دنبال نداشت
بازشماری صندوق های رأی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ همدان تغییری به دنبال نداشت
با بازشماری آراء انتخابات مجلس در نیشابور/ محمد رستمی راهی بهارستان شد
احضار یکی از کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم به پلیس فتا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 09:552024-03-15سياسي

نتایج بازشماری آراء در چند حوزه انتخابیه چه شد؟


بر اساس ماده 86 قانون انتخابات هیأت های اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه موظفند از تاریخ تشکیل هیات اجرایی تا دو روز پس از اعلام نتیجه اخذ رأی انتخابات، - انتخابات مجلس دوازدهم در تاریخ 11 اسفندماه سال جاری برگزار شد.

 ساعتی پس از پایان مهلت اخذ رأی در ساعت 24 روز جمعه برخی منابع خبری بر اساس شمارش اولیه صندوق ها از مشارکت بیش از 25 میلیون نفر از واجدان شرایط در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و به تعبیری رقم خوردن مشارکت 41 درصدی خبر دادند، عددی که معدل مشارکت استان های مختلف بود و در تعداد قابل توجهی از استان ها مشارکت به بیش از 64 درصد هم رسید.

پس از برگزاری انتخابات برخی از کاندیداها درخواستهایی برای بازشماری آرائ در تعدادی از حوزه های انتخابیه مطرح کردند که نتایج این بازشماریها را در کل تغییر چندانی در نتایج کلی انتخابات بوجود نیاورد.

نتیجه انتخابات در نیشابور با بازشماری آرا تغییر نکرد معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور گفت: بازشماری صندوق های رای در این شهرستان بدنبال اعتراض یکی از نامزدها به پایان رسید، اما نتیجه انتخابات در این شهرستان تغییر نکرد.

مهدی دونده افزود: پس از اعتراض سیدعلی حسینی از کاندیدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نیشابور، بازشماری ص


برچسب ها: انتخابات - حوزه های انتخابیه - مشارکت - بازشماری - انتخابات مجلس دوازدهم - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نتایج بازشماری آراء در چند حوزه انتخابیه چه شد؟

نتایج بازشماری آراء در چند حوزه انتخابیه چه شد؟