مطالب مرتبط:
ببر دست ویشکا آسایش را گاز گرفت | حمله ببر به ویشکا آسایش و خونسردی عجیب خانم بازیگر! +ویدئو
انتشار گاز دی اکسید کربن در جهان رکورد زد
قیمت طلا، سکه و ارز امروز 18 اسفندماه
قیمت زنده مرغ و گوشت + امروز 18 اسفندماه
قیمت طلا، سکه و ارز امروز 18 اسفندماه / سکه وارد کانال جدید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 02:052024-03-08پزشكي

مسمومیت 9 نیشابوری با گاز منوکسید کربن در اسفندماه/ یک نفر جان خود را از دست داد


مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: اسفندماه جاری و در پنج مأموریت جداگانه، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گریبان 9 نفر از شهروندان نیشابوری را گرفت و متأسفانه یک مصدوم جوان جان خود را از دست داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: اسفندماه جاری و در پنج مأموریت جداگانه، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گریبان 9 نفر از شهروندان نیشابوری را گرفت و متأسفانه یک مصدوم جوان جان خود را از دست داد.

سید حمید حسینی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: از ابتدا تا 18 اسفند جاری، اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به پنج مأموریت مسمومیت با گاز شهری اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از 9 نفری که در اسفند ماه با گاز CO مسموم شدند متأسفانه مصدوم جوانی در بررسی های اولیه فاقد علایم حیاتی و دارای نشانه های مرگ قطعی بوده و قبل از رسیدن اورژانس با گاز منوکسید کربن فوت کرده است و سایر مصدومان به وسیله آمبولانس های اورژانس 115 برای ادامه درمان به بیمارستان 22 بهمن نیشابور منتقل شده اند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: همه ساله با فرا رسیدن فصل سرما تعداد بسیاری از شهروندان بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی دچار مسمومیت و فوت با گاز CO می شوند که از شهروندان محترم تقاضا می شود مجدانه از اصول ایمنی


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور - نیشابور - مسمومیت با گاز - دانشگاه علوم پزشکی - گاز مونوکسید کربن - مسمومیت - مونوکسید کربن
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 9 نیشابوری با گاز منوکسید کربن در اسفندماه/ یک نفر جان خود را از دست داد

مسمومیت 9 نیشابوری با گاز منوکسید کربن در اسفندماه/ یک نفر جان خود را از دست داد