مطالب مرتبط:
امام جمعه ارومیه: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند
امام جمعه اراک و استاندار مرکزی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند
دعوت امام جمعه و استاندار قزوین از مردم برای حضور در انتخابات مجلس
دعوت امام جمعه و استاندار قزوین از مردم برای حضور در انتخابات مجلس
امام جمعه کرج : حضور پرشور مردم در انتخابات نقشه دشمن را خنثی می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 12:102024-03-01سياسي

امام جمعه قزوین: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می کند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امیدواریم امروز یک بار دیگر عزت، سربلندی، وحدت، همدلی و هماهنگی مردم ما در دنیا بدرخشد و قلب تمام علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی در دنیا شاد شود.

- ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امیدواریم امروز یک بار دیگر عزت، سربلندی، وحدت، همدلی و هماهنگی مردم ما در دنیا بدرخشد و قلب تمام علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی در دنیا شاد شود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی جمعه 11 اسفند در مسجد امام خمینی(ره) قزوین پس از اینکه رأی خود را در صندوق انداخت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز درصد مشارکت مردم در انتخابات به عنوان نمره امتحانی آن ها محسوب می شود، هیچ کس راضی نیست در امتحان نمره ضعیف و غیرقابل قبولی داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین باید بکوشیم در این آزمون بزرگ و مهم نمره ای برای خود ثبت کنیم که همواره باعث سربلندی و افتخار ما باشد و در آینده برای نسل های بعدی نیز نقل کنیم که ما با درصد مشارکت بالا در این آزمون بزرگ الهی حضور پیدا کردیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: امیدواریم مردم ما شرایط کشور و طمع دشمنان را درک کنند، امید همه کسانی که در کشورهای اسلامی در دنیا در این فضای ظلم و جنایت قرار گرفته اند و سیطره ظالمانه فرعون عصر، استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی را می بینند، ا


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نظام جمهوری اسلامی - نماینده ولی فقیه - قزوین - جمهوری اسلامی - آیت الله عبدالکریم عابدینی - مشارکت مردم در انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می کند

امام جمعه قزوین: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می کند