مطالب مرتبط:
امیرعباس ستایشگر مشاور ارشد و معاون آفرینش های فرهنگی هنری بنیاد رودکی شد
امیرعباس ستایشگر مشاور ارشد و معاون آفرینش های فرهنگی هنری بنیاد رودکی شد
امیرعباس ستایشگر مشاور ارشد بنیاد رودکی شد
احتمال اخراج مجیدی در جلسه هیات مدیره اتحادکلبا
بنیاد هنری برجیل و دایره یک نقطه بود در فاندری دبی /عکس ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 10:502024-02-27فرهنگي

جلسه مشترک بنیاد رودکی با هیات فرهنگی تاجیکستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، روز دوشنبه 7 اسفند ماه، هیأت هنری از تاجیکستان شامل عالم جان صالح زاده رییس ارکستر ملی تاجیکستان، - جلسه مشترک هیأت فرهنگی و هنری تاجیکستان با مدیر عامل بنیاد رودکی برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، روز دوشنبه 7 اسفند ماه، هیأت هنری از تاجیکستان شامل عالم جان صالح زاده رییس ارکستر ملی تاجیکستان، نصرت الله محمدالله معاون رییس ارکستر ملی تاجیکستان و محمدی مظفر معاون سفیر تاجیکستان در تهران با حضور در تالار وحدت با مدیران بنیاد رودکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به میزبانی محمد اله ‎یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی رمضانی چابک مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه عالم جان صالح زاده رییس ارکستر ملی تاجیکستان ضمن ارائه سابقه ای از فعالیت ارکستر ملی تاجیکستان گفت: از تاسیس ارکسترملی در تاجیکستان پنج سال می گذرد و در سال 2019 اولین کنسرت این ارکستر برگزار شد.


برچسب ها: تاجیکستان - بنیاد رودکی - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - رودکی
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مشترک بنیاد رودکی با هیات فرهنگی تاجیکستان

جلسه مشترک بنیاد رودکی با هیات فرهنگی تاجیکستان