مطالب مرتبط:
طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید
طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید / جزییات محدوده طرح
طرح زوج و فرد به خیابان های استان همسایه تهران هم رسید
محدوده طرح زوج یا فرد در کلانشهر کرج مشخص شد
خبر ویژه برای کرجی ها | اجرای طرح زوج و فرد در کرج از 15 اسفندماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 10:252024-03-05اجتماعي

طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح زوج و فرد از امروز سه شنبه 15 اسفند ماه در کلانشهر کرج در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حمد الله رحمتی پور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید و به تبع آن ازدحام و افزایش حجم ترافیک در ایام پایانی سال، برابر مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان البرز یکی از اقداماتی که در راستای کاهش ترافیک و تردد خودروها در دستورکار پلیس راهور قرار خواهد گرفت، اجرای طرح محدودیت تردد زوج یا فرد در کرج است.

وی افزود: این طرح در هسته مرکزی شهر کرج محدوده بلوار جانبازان، بلوار دانشکده جنوب به شمال، تقاطع امام(ره)، میدان توحید، بلوار بلال، تقاطع هفت تیر و بلوار دانش آموز، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری، پل شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، پل آزادگان و بلوار بسیج از روز سه شنبه 15 اسفندماه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 16 الی 21:00 و از طریق سامانه های ثابت و دوربین های نظارتی و پلاک خوان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: خودروها براساس زوج یا فرد بودن آخرین عدد سمت راست پلاک تفکیک شده و درصورت ورود غیرمجاز توسط دوربین و مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.


برچسب ها: پلیس راهنمایی و رانندگی - بلوار - راهنمایی و رانندگی - پلیس راهنمایی - طرح زوج و فرد - استان البرز - شورای هماهنگی ترافیک
آخرین اخبار سرویس:

طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید

طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید