مطالب مرتبط:
کاهش ساعت اداری شامل کارگران هم می شود؟
کاهش ساعت اداری شامل کارگران هم می شود؟
کاهش ساعت اداری شامل کارگران هم خواهد شد
مصوبه کاهش ساعت اداری شامل کارگران هم می شود؟
موافقت مجلس با کلیات لایحه کاهش ساعات کار اداری به 40 ساعت و افزایش تعطیلات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 19:152024-03-10ورزشي

کاهش ساعت اداری شامل کارگران هم می شود


مصوبه شامل کسانی است که از قانون 44 ساعت کار در هفته و 176 ساعت در ماه استفاده می کنند که کارگران  نیز شامل این تبصره می شوند.

- به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی مصوبه کاهش ساعت اداری شامل کسانی است که از قانون 44 ساعت کار در هفته و 176 ساعت در ماه استفاده می کنند که کارگران نیز  شامل آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز با تصویب کلیات  لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، با 146 رأی موافق، 45 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 215 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی درباره کلیات لایحه کاهش ساعت اداری و افزایش تعطیلات گفت: در تبصره 4 این لایحه آمده در همه قوانین و مقرراتی که از مبنای 44 ساعت کار در هفته و 176 ساعت کار در 4 هفته متوالی استفاده شده است، از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون به ترتیب به 40 ساعت کار در هفته و 160 ساعت کار در 4 هفته متوالی اصلاح می شود.

این مصوبه شامل کسانی است که از قانون 44 ساعت کار در هفته و 176 ساعت در ماه استفاده می کنند که کارگران  نیز شامل این تبصره می شوند.

وی افزود: در تبصره 3 آمده نیز آمده است که همه دستگاه های اجرایی اعم از ستادی و استانی شامل این قانون می شوند به غیر از بخش عملیاتی مر


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - ساعت - شورای اسلامی - ساعت کار - کمیسیون اجتماعی - ساعت اداری - کارگران
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعت اداری شامل کارگران هم می شود

کاهش ساعت اداری شامل کارگران هم می شود