مطالب مرتبط:
توسعه حمل و نقل عمومی اولویت پایتخت/ورود اولین اتوبوس و تاکسی برقی
توسعه حمل و نقل عمومی فصل مشترک شورای شهر و شهرداری تهران
سخنگوی شورای شهر تهران: دوستان در شهرداری باید به موقع بابت نقص ها و مشکلات حمل نقل عمومی عذرخواهی کنند/ باید تلاش کنند این اتفاقات تکرار نشود
ورود ناوگان برقی حمل و نقل عمومی از اردیبهشت ماه سال آینده
سال 1403 سال تحقق توسعه حمل ونقل عمومی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 04:102024-03-05حوادث

پیگیری آتش نشانی برای ارائه کپسول خاموش کننده به وسایل حمل و نقل عمومی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از رایزنی با شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران برای ارائه کپسول های آتش نشانی به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از رایزنی با شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران برای ارائه کپسول های آتش نشانی به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره ارائه خاموش کننده های آتش نشانی به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهرها گفت: در گذشته این طرح را در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری تهران اجرا کردیم.

با توجه به گذشت زمان و بازنشستگی برخی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، نیاز به طراحی آیین نامه جدید درباره این موضوع توسط شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در این خصوص رایزنی هایی با شورای شهر تهران و مجموعه شهرداری انجام شده است، گفت: وجود کپسول در خودروهای سواری می تواند هم در اطفاء حریق همان خودرو و هم در اطفاء حریق خودروهای دیگر موثر باشد.

از این رو بهتر است تمامی خودروها به چنین کپسول هایی مجهز شود.

وی ادامه داد: اما درحال حاضر باتوجه به اینکه وسایل حمل و نقل عمومی بیشترین میزان حضور در معابر را دارند، تجهیز این خودروها به کپسول می تو


برچسب ها: ناوگان حمل و نقل عمومی - حمل و نقل عمومی - سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش نشانی - شورای اسلامی شهر - سازمان آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری آتش نشانی برای ارائه کپسول خاموش کننده به وسایل حمل و نقل عمومی

پیگیری آتش نشانی برای ارائه کپسول خاموش کننده به وسایل حمل و نقل عمومی