مطالب مرتبط:
اسباب کشی در ایام نوروز 1403 فقط با مجوز پلیس امکان پذیر است
پلیس آماده برقراری امنیت ایام نوروز در کشور است
تشدید اقدامات پلیس برای پیشگیری و مقابله با سرقت در ایام نوروز
آمادگی پلیس برای تامین امنیت در ایام نوروز
آماده باش کارکنان پلیس فرودگاه و راه آهن کشور در نوروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 09:352024-03-18اجتماعي

درخواست پلیس فرودگاه از مسافران فرودگاه مهرآباد و همراهانشان در ایام نوروز


فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از آمادگی این پلیس در خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و از مسافران و همراهان آنان خواست که با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ در فرودگاه مهرآباد از وسایل حمل و نقل عمومی برای حضور در این محل استفاده کنند.

- فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از آمادگی این پلیس در خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و از مسافران و همراهان آنان خواست که با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ در فرودگاه مهرآباد از وسایل حمل و نقل عمومی برای حضور در این محل استفاده کنند.

سردار محسن عقیلی در گفت وگو با ایسنا، به تشریح برنامه های پلیس فرودگاه های کشور در نوروز 1403 پرداخت و گفت: افتخار من و همکارانم در فرودگاه های سراسر کشور خدمت رسانی به هموطنان عزیزی است که از خطوط هوایی برای سفر استفاده می کنند، در همین راستا نیز تمهیداتی را در نظر گرفته و با تمام توان آماده خدمات رسانی به مردم شریف ایران در فرودگاه های سراسر کشور هستیم و در همین راستا نیز تیم های گشتی و نظارتی خود را افزایش داده ایم.

وی همچنین به مسافران نوروزی توصیه ها و هشدارهایی را نیز ارائه کرد و گفت: لازم است مسافران عزیز به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، از ارائه مدارک هویتی به افراد غیر مسئول خودداری و موارد مشکوک را سریعأ به پلیس اعلام کنند.


برچسب ها: پلیس فرودگاه های کشور - فرودگاه - پلیس فرودگاه - فرودگاه های کشور - فرودگاه مهرآباد - وسایل حمل و نقل عمومی - مسافران
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پلیس فرودگاه از مسافران فرودگاه مهرآباد و همراهانشان در ایام نوروز

درخواست پلیس فرودگاه از مسافران فرودگاه مهرآباد و همراهانشان در ایام نوروز