مطالب مرتبط:
تصمیم عجیب AFC برای داور بازی الهلال-سپاهان
جریمه سنگین مدافع متخلف سپاهان از سوی AFC
جریمه مالی و محرومیت مدافع سپاهان از سوی AFC
شوک AFC به سپاهان در آستانه دیدار با الهلال
تصمیم مهم AFC برای علیرضا فغانی در آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 09:452024-02-21ورزشي

AFC: سپاهان به دنبال جبران مافات


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت سپاهان در شرایطی که مدافع کلیدی اش را در اختیار نخواهد داشت به دنبال تغییر نتیجه دیدار رفت است.

- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت سپاهان در شرایطی که مدافع کلیدی اش را در اختیار نخواهد داشت به دنبال تغییر نتیجه دیدار رفت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فرداشب (پنجشنبه) الهلال در خانه پذیرای سپاهان است.

سپاهان در دیدار رفت توانست در نیمه نخست برنده شود ولی الهلال، قهرمان چهار دوره آسیا، در نهایت توانست در نیمه دوم به بازی برگردد و سه گل به ثمر برساند.

گل مالکوم و دو گل دیرهنگام الکساندر میتروویچ و عبدالله الحمدان باعث شدند الهلال در خانه سپاهان با نتیجه 3 بر یک برنده شود.

شرایط کلی تیم الهلال در چند ماه اخیر بسیار چشمگیر بوده و این باشگاه عربستانی اخیرا سیزدهمین برد متوالی را در لیگ عربستان کسب کرده است و به همین خاطر قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا بدون شک در مقابل حریف ایرانی در دیدار برگشت شرایط بهتری دارد.

الهلال در این فصل شرایط خوبی در گلزنی داشته است و میتروویچ، ستاره این روزهای الهلال، به خوبی توانسته وظیفه اش در گلزنی را به بهترین شکل ایفا کند.


برچسب ها: سایت کنفدراسیون فوتبال - کنفدراسیون فوتبال آسیا - سپاهان - کنفدراسیون فوتبال - الهلال - فوتبال آسیا - کنفدراسیون
آخرین اخبار سرویس:

AFC: سپاهان به دنبال جبران مافات

AFC: سپاهان به دنبال جبران مافات