مطالب مرتبط:
مذاکرات سازنده ای با اتحادیه اروپا داشته ایم
حمله هوایی آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن/ مخالفت پوتین با استقرار سلاح های هسته ای در فضا/ توافق برای تعیین نخست وزیر و رییس جمهور آینده پاکستان/ محاصره اروپا توسط ترامپ و پوتین
صنعا: وتوی قطعنامه آتش بس غزه ثابت کرد آمریکا اولین دشمن صلح است/ به حمایت از فلسطین پایبندیم
حمله دوباره آمریکا و انگلیس به یمن
آمریکا و انگلیس مناطقی در یمن را هدف قرار دادند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 16:202024-02-21بين الملل

یمن: با اتحادیه اروپا مذاکرات سازنده ای داریم/آمریکا دشمن اول صلح است


معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه کشتیرانی در دریای سرخ در امنیت کامل است، تاکید کرد گفت وگوهای سازنده ای با اتحادیه اروپا در این زمینه وجود دارد.

- معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه کشتیرانی در دریای سرخ در امنیت کامل است، تاکید کرد گفت وگوهای سازنده ای با اتحادیه اروپا در این زمینه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین العزی، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن امروز -چهارشنبه- در یک نشست خبری گفت: گفت وگوهای سازنده ای میان صنعاء و اتحادیه اروپا وجود دارد و در جریان این گفت وگوها تاکید کردیم که کشتیرانی بین المللی در امنیت است.

به نقل از اسپوتنیک، وی اعلام کرد: قبل از اینکه آمریکا ما را در لیست تروریستی قرار دهد، به واسطه نروژ وارد مذاکراتی شدیم و به ما پیشنهادهای بزرگی داده شد تا از مواضع خود کوتاه بیاییم اما قبول نکردیم.

حسین العزی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن ما در لیست تروریستی آمریکا، نشان دهنده پیروزی ما در حمایت از فلسطین است و اگر پیشنهادهای آنها را قبول می کردیم، این اقدام ما خنجری به پشت فلسطین بود.

معاون وزیر خارجه یمن در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: آمریکا در مورد کشتیرانی و امنیت دریایی دروغ می گوید و حرکت کشتیرانی در امنیت بوده و از طرف یمن هیچ تهدیدی وجود ندارد.


برچسب ها: اتحادیه اروپا - دولت نجات ملی یمن - معاون وزیر خارجه - وزیر خارجه - معاون وزیر - اتحادیه - سازنده
آخرین اخبار سرویس:

یمن: با اتحادیه اروپا مذاکرات سازنده ای داریم/آمریکا دشمن اول صلح است

یمن: با اتحادیه اروپا مذاکرات سازنده ای داریم/آمریکا دشمن اول صلح است